Jak projektuję książki

Ocena: 6 (1 głosów)

Friedrich Forssman (ur. 1965) - z zawodu zecer, studia w zakresie projektowania graficznego odbył w Darmstadcie i Moguncji; od 1990 roku pracuje jako projektant dla Arno Schmidt Stiftung oraz wielu innych instytucji i wydawnictw. Projektuje także wystawy i jest autorem wielu publikacji fachowych, takich jak Lesetypografie (2005), Pierwsza pomoc w typografii (2007, obydwie pozycje razem z Hansem Peterem Willbergiem), Detailtypografie (2010, razem z Ralfem de Jongiem).

Informacje dodatkowe o Jak projektuję książki:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2018-04-15
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788395038211
Liczba stron: 88

więcej

Kup książkę Jak projektuję książki

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Jak projektuję książki - opinie o książce

Avatar użytkownika - Agusiaaa15
Agusiaaa15
Przeczytane:2018-09-04, Ocena: 6, Przeczytałam, 2018 - 12 książek 2018,

Jeśli ktoś szuka dobrego i sprawdzonego źródła wiedzy na temat projektowania książek (od środka), to jest włąściwa pozycja. Krótka ksiażeczka, która dokładnie trafia w sedno, jeśli ma się wątpliwości co do składu publikacji. Znajdziemy w niej informacje na temat kroju pisma, odległości w tekście, wielkości marginesow, formatu papieru aż po kwestie techniczne związane z drukiem. Obowiazkowa pozycja dla każdego, kto chce projektować bądź łamać książki

Link do opinii
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy