Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja

Ocena: 0 (0 głosów)

Zaplanuj i wprowadź w życie świetny projekt internetowy!

Cele, strategia, technologia - precyzyjnie określ potrzeby i przewiduj skutki swoich działań Internauci, klienci, sponsorzy - uwzględnij ich oczekiwania, możliwości i zachowania Dokumentacja projektu, kwestie prawne - nie zaniedbuj formalności: i tak Cię dopadną!

Przygotowanie i wdrożenie profesjonalnego projektu internetowego nie polega wyłącznie na założeniu atrakcyjnej wizualnie strony WWW i biernym oczekiwaniu na spodziewane zyski. Za taką stroną, pełniącą rolę wizytówki firmy, musi przecież stać cała strategia, związana z kształtowaniem wizerunku, interakcją z użytkownikami, budowaniem społeczności internetowej. Tylko w taki sposób nowoczesne przedsiębiorstwo jest w stanie dotrzymać kroku swoim konkurentom, dowiedzieć się, jakie elementy jego działalności są najbardziej dochodowe, oraz zrozumieć, co należy zmienić, by usatysfakcjonować klientów. Krótko mówiąc, każdy firmowy projekt internetowy wymaga sensownego planowania i aktywnego zarządzania na co dzień.

W książce "Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja" znajdziesz wszystko to, czego zabrakło w innych publikacjach dotyczących projektowania serwisów internetowych. Ideą jej autora było pokazanie całego procesu powstawania witryny: od wyznaczenia strategii, przez określenie profilu użytkowników, wybór najlepszej technologii, właściwe dokumentowanie działań, aż po aspekty prawne. Paweł Frankowski nie ograniczał się przy tym do omówienia określonego rodzaju strony, dlatego też poradnik ten możesz wykorzystać przy tworzeniu wszelkich projektów: blogów i stron firmowych, serwisów społecznościowych, forów i sklepów internetowych, stron produktów i innych. Przeczytaj, przemyśl i... do dzieła!

Cele przyświecające projektom internetowym Różne rodzaje stron internetowych Budowanie strategii i jej założenia Grupy docelowe i sposoby ich określania Współpraca z agencją interaktywną Sponsoring i środki unijne Wybór technologii dostosowanej do potrzeb Dokumentacja projektu i zapytania ofertowe Prototypy oraz specyfikacja strony internetowej Logotyp i slogan a znaki towarowe Ochrona konkurencji i prawo autorskie Regulamin strony internetowej i umowy związane z Internetem Polityka prywatności i ochrona danych osobowych Wstęp do zarządzania wykonaniem projektu

Profesjonalne podejście do projektu internetowego to podstawa sukcesu w sieci!

Informacje dodatkowe o Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja:

Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2010-02-19
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788324625178
Liczba stron: 280

więcej

Kup książkę Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja - opinie o książce

Inne książki autora
Darmowe narzędzia dla webmastera
Paweł Frankowski0
Okładka ksiązki - Darmowe narzędzia dla webmastera

Internet jest prawdziwą skarbnicą informacji, danych i oprogramowania. Przeglądając zasoby sieci, można natrafić na dostępne nieodpłatnie aplikacje, które...

Jak przetrwać trudne czasy. Survival miejski
Paweł Frankowski0
Okładka ksiązki - Jak przetrwać trudne czasy. Survival miejski

Czy świat, który znasz, może zmienić się z dnia na dzień? Co zrobisz, jeśli nagle stracisz wszystko, co masz, lub znajdziesz się w oblężonym mieście,...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy