reklama

Dzieje magii Tom I Wprowadzenie

Ocena: 0 (0 głosów)
"Dzieje Magii" wybitnego religioznawcy, filozofa, psychologa, gnostyka i antropozofa Jerzego Prokopiuka to pierwszy tom pracy, której celem jest przybliżenie polskiemu czytelnikowi form, jakie przybierała magia w różnych czasach i kulturach. Autor w fascynujący sposób wyjaśnia związki pomiędzy magią, religią i tradycyjnie definiowaną nauką, tłumaczy zachodzące między nimi zależności, których na ogół sobie nie uświadamiamy. "Dzieje magii" systematyzują wiedzę na temat magii i ludzi, którzy zajmowali się nią w przeszłości. Przedstawiają również ogromny wkład magii w kształtowaniu naszej cywilizacji.

Informacje dodatkowe o Dzieje magii Tom I Wprowadzenie:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: b.d
Kategoria: Literatura faktu, reportaż
ISBN: 83-920116-3-5
Liczba stron: 80

więcej

Kup książkę Dzieje magii Tom I Wprowadzenie

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Dzieje magii Tom I Wprowadzenie - opinie o książce

Inne książki autora
Ostatni końcowy Najważniejsze przesłania Mistrza
Prokopiuk Jerzy0
Okładka ksiązki - Ostatni końcowy  Najważniejsze przesłania Mistrza

Czym jest zbawienie dla gnostyka? Jak wyzbyć się lęku przed śmiercią? Czym jest zło? Autor, znany religioznawca, filozof, psycholog, gnostyk, antropozof...

Jestem heretykiem
Prokopiuk Jerzy0
Okładka ksiązki - Jestem heretykiem

Autor nie wzbrania się przed wypowiadaniem nawet bardzo śmiałych poglądów, niejdnokrotnie stara się też znaleźć dla nich uzasadnienie w tekstach filozoficznych...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
A kiedy nadejdzie dzień
Ewelina Maria Mantycka
A kiedy nadejdzie dzień
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy