Do zobaczenia w raju

Ocena: 5.33 (3 głosów)

Arturo Marim był osobistym fotografem papieża Jana Pawła II. Wspomnienia spisał Jarosław Mikołajewski, dziennikarz "Gazety Wyborczej", poeta, pisarz i tłumacz, podczas serii spotkań z Arturo Marim w czerwcu 2005 roku, dwa miesiące po śmierci Papieża.

Informacje dodatkowe o Do zobaczenia w raju:

Wydawnictwo: Agora
Data wydania: 2005-04-06
Kategoria: Biografie, wspomnienia, listy
ISBN: 8392288203
Liczba stron: 136

więcej

Kup książkę Do zobaczenia w raju

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Do zobaczenia w raju - opinie o książce

Avatar użytkownika - helena610
helena610
Przeczytane:2016-03-09, Ocena: 5, Przeczytałam, 52 książki (2016),
Krotki, opatrzony dobrymi zdjęciami wywiad z osobistym fotografem papieża. Dobrze zredagowany. Główne przesłanie dotyczy umierania jako łagodnego przejścia do innego wymiaru, którego nie należy się bać.
Link do opinii
Avatar użytkownika - zosia29
zosia29
Przeczytane:2016-03-24, Ocena: 6, Przeczytałam,
Inne książki autora
Matka Teresa i jej Papież
Arturo Mari0
Okładka ksiązki - Matka Teresa i jej Papież

Album opowiada o relacjach i spotkaniach Matki Teresy z Kalkuty i Papieża Jana Pawła II. Kolorowe fotografie zilustrowane są fragmentami wypowiedzi papieża i Matki Teresy....

Szukałem Was, a teraz Wy przyszliście do mnie
Arturo Mari0
Okładka ksiązki - Szukałem Was, a teraz Wy przyszliście do mnie

Niezwykła publikacja: album z przepięknymi zdjęciami Jana Pawła II wykonanymi przez osobistego fotografa Papieża Arturo Mariego. Zdjęcia przedstawiają...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy