- Jakimi typami są twoi uczniowie?
- Czym chatakteryzuje się typ intelektualny?
- Jakie zadania sa najlepsze dla typu emocjonalnego?
- Jak zaangażować i zmotywować typ działający?
- Co wpływa na wyniki osiągane przez typ współpracujący?
- Jak, pracując z grupą, dotrzeć do każdego ucznia?
Książka napisana przez praktykantów dla praktykantów stanowi odpowiedź na aktualne potrzeby i problemy eudkacji. Autorzy, opierając się na własnym doświadczeniu i wynikach najnowszych badań, pokazują, jak zdiagnować ucznia: jego styl uczenia się, sposób rozumienia i postrzegania świata. Wyjaśniają, jak wielkie znaczenie dla jego sukcesów mają postawa i styl nauczania nauczyciela. Opisują cztery podstawowe typy inteligencji i stylów uczenia się, a także wiele sprawdzonych metod indywidualizowania nauki. Pokazują, jak dobrać odpowiednie metody prowadzenia zajęć do typów uczniów, jak poprawić ich wyniki oraz udoskonalić codzienną pracę. Zawarte w książce arkusze i ankiety diagnostyczne ułatwią zrozumienie indywidualnego zachowania ucznia, jego możliwości i ograniczeń.
Dzięki tej książce dowiesz się, jak nauczyć wszystkich tego samego i w tym samym czasie, ale w indywidualny sposób!
Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Oświatowe
Data wydania: 2014 (data przybliżona)
Kategoria: Dydaktyka
ISBN:
Liczba stron: 160
Tytuł oryginału: Typendiagnose - ein Shlüssel zur individuellen Förderybg. Schüler und Lehrer im Spiegel ihrer Persönlichkeit.
Język oryginału: niemiecki
Tłumaczenie: Dorota Michalska-Niedenthal
Przeczytane:2019-02-27, Ocena: 4, Przeczytałam, 52 książki 2019,
W książce w sposób poprawny opisane są podstawowe typy uczniów i porady, jak sobie radzić z każdym z nich. Treść jest jasna i czytelna, a duża ilość przykładów wspomaga dokładne zrozumienie.