Demontaż atrakcji

Ocena: 0 (0 głosów)
Książka analizuje wybrane zjawiska kultury medialnej (prasa, radio, telewizja, film, reklama), oglądane w perspektywie antropologicznej i aksjologicznej. Autorka podejmuje temat kulturowego statusu przedstawienia w filozofii Zachodu oraz wizerunku człowieka w przekazach medialnych. Odkrywa korzenie filozoficzne i etniczne kultury masowej, a jednocześnie interpretuje nowe oblicza sztuki, takie jak: kamp, film, obraz cyfrowy, przekaz reklamowy oraz reklama społeczna.

Informacje dodatkowe o Demontaż atrakcji:

Wydawnictwo: słowo/obraz terytoria
Data wydania: b.d
Kategoria: Socjologia, filozofia
ISBN: 83-89405-41-5
Liczba stron: 336

więcej

Kup książkę Demontaż atrakcji

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Demontaż atrakcji - opinie o książce

Inne książki autora
Wiedza egzystencjalna. O trzech koncepcjach poznania w filozofii egzystencji
Maria Gołębiewska0
Okładka ksiązki - Wiedza egzystencjalna. O trzech koncepcjach poznania w filozofii egzystencji

Książka ta stanowi monografię pojęcia wiedza egzystencjalna, które pojawia się w filozoficznej refleksji nad egzystencją. Pojęcie to jest obecne w opracowaniach...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy