Demontaż atrakcji

Ocena: 0 (0 głosów)
Książka analizuje wybrane zjawiska kultury medialnej (prasa, radio, telewizja, film, reklama), oglądane w perspektywie antropologicznej i aksjologicznej. Autorka podejmuje temat kulturowego statusu przedstawienia w filozofii Zachodu oraz wizerunku człowieka w przekazach medialnych. Odkrywa korzenie filozoficzne i etniczne kultury masowej, a jednocześnie interpretuje nowe oblicza sztuki, takie jak: kamp, film, obraz cyfrowy, przekaz reklamowy oraz reklama społeczna.

Informacje dodatkowe o Demontaż atrakcji:

Wydawnictwo: słowo/obraz terytoria
Data wydania: b.d
Kategoria: Socjologia, filozofia
ISBN: 83-89405-41-5
Liczba stron: 336

więcej

Kup książkę Demontaż atrakcji

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Demontaż atrakcji - opinie o książce

Inne książki autora
Wiedza egzystencjalna. O trzech koncepcjach poznania w filozofii egzystencji
Maria Gołębiewska0
Okładka ksiązki - Wiedza egzystencjalna. O trzech koncepcjach poznania w filozofii egzystencji

Książka ta stanowi monografię pojęcia wiedza egzystencjalna, które pojawia się w filozoficznej refleksji nad egzystencją. Pojęcie to jest obecne w opracowaniach...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy