Customer-centered Telecommunications Services Marketing

Ocena: 0 (0 głosów)
In today’s telecommunications services industry, rapidly changing technologies and a decline in growth are creating intense competition where the customers’ quest for value is of paramount importance. Offering you a survival strategy based on customer-centered marketing, this forward-looking resource helps you assess your company’s market potential and target desirable segments successfully. You gain practical insight in evaluating your present customer base and learn the best ways to adjust your marketing strategies to eliminate unprofitable customers and attract high-value replacements. Moreover, the book helps you become attuned to customer demand and present a service portfolio with a high potential for success.

Informacje dodatkowe o Customer-centered Telecommunications Services Marketing:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: b.d
Kategoria: Popularnonaukowe
ISBN: 978-1-58053-854-1
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Customer-centered Telecommunications Services Marketing

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Customer-centered Telecommunications Services Marketing - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Zły Samarytanin
Jarosław Dobrowolski ;
Zły Samarytanin
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy