Customer-centered Telecommunications Services Marketing

Ocena: 0 (0 głosów)
In today’s telecommunications services industry, rapidly changing technologies and a decline in growth are creating intense competition where the customers’ quest for value is of paramount importance. Offering you a survival strategy based on customer-centered marketing, this forward-looking resource helps you assess your company’s market potential and target desirable segments successfully. You gain practical insight in evaluating your present customer base and learn the best ways to adjust your marketing strategies to eliminate unprofitable customers and attract high-value replacements. Moreover, the book helps you become attuned to customer demand and present a service portfolio with a high potential for success.

Informacje dodatkowe o Customer-centered Telecommunications Services Marketing:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: b.d
Kategoria: Popularnonaukowe
ISBN: 978-1-58053-854-1
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Customer-centered Telecommunications Services Marketing

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Customer-centered Telecommunications Services Marketing - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Szepty jeziora
Grażyna Mączkowska
Szepty jeziora
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy