APM Agile Project Management

Ocena: 0 (0 głosów)
Książka o zarządzaniu projektami we współczesnym świecie przygotowana przez jednego z wiodących ekspertów w dziedzinie zarządzania adaptacyjnego, określanego jako Agile Project Management, w skrócie APM. Słowo angielskie agile oznacza szybkość działania i zwinność, ale także może charakteryzować "kogoś kto jest zasobny w wiedzę, a jego umysł charakteryzuje się myśleniem adaptacyjnym i nie boi się zmian, bo jest w stanie je wchłonąć dostosowując się do nich zawczasu". W XXI wieku, projekt czyli przedsięwzięcie tworzenia mowego produktu, niezmiernie rzadko może być widziane jako powtórzenie poprzedniego procesu, a jego przebieg zbyt często wymaga zmian powodujących ciągłe modyfikacje planów. Metodyka APM prezentowana w książce łączy w sobie typowe dla podejścia Agile iteracyjne, inkrementalne metody prowadzenia projektu z rygorystycznymi zasadami zarządzania. Jim Highsmith pokazuje, dlaczego APM powinno stać się narzędziem każdego menadżera, wnikliwie odpowiadając na pytania najczęściej zadawane przez użytkowników. Autor zapewnia wiedzę i odpowiednie zasoby do wykorzystania tej metody we własnych projektach czytelników opisując pięć faz schematu zarządzania APM i szereg prostych w koncepcji, ale doskonale przemyślanych praktyk i technik.

Informacje dodatkowe o APM Agile Project Management:

Wydawnictwo: PWN
Data wydania: b.d
Kategoria: Języki obce
ISBN: 9788301152307
Liczba stron: 276

więcej

Kup książkę APM Agile Project Management

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

APM Agile Project Management - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy