Odpowiedz na dwa pytania i wygraj egzemplarze "Labiryntów dla dzieci"!

Start: 2010-04-20 Koniec: 2010-05-04
Odpowiedz na dwa pytania i wygraj egzemplarze Wystarczy, że odpowiecie na dwa proste pytania, a zyskacie szansę wygrania świetnej książki Oficyny Wydawniczej Impuls (która w tym roku obchodzi dwudziestolecie istnienia) "Labirynty dla dzieci". 

 

Udział w konkursie:

By wziąć udział w naszym konkursie, wystarczy odpowiedzieć na dwa proste pytania. Na odpowiedzi czekamy do 4 maja 2010.  Dodatkowe nagrody rozlosujemy wśród wszystkich zarejestrowanych w wortalu użytkowników, którzy dodadzą książkę "Labirynty dla dzieci" do własnej biblioteczki - na przykład jako książkę, którą chcą przeczytać. 

 

 

labiryntyO książce "Labirynty dla dzieci":

"Labirynty dla dzieci" Magdy Śliwerskiej, to nietypowa książka dla najmłodszych (od 6 do 12 lat). Czytelnik wraz z bohaterami wędruje przez 64 labirynty przygód, ćwicząc wyobraźnię przestrzenną, spostrzegawczość, zdolność rozwiązywania problemów o różnym stopniu trudności. Bogato ilustrowana książka będzie znakomitym prezentem dla dzieci, nagrodą w konkursach, z okazji Dnia Dziecka, zakończenia pobytu w przedszkolu, końca roku szkolnego, na imieniny czy w okresie świąt.

Informujemy, że laureatami konkursu poświęconego książce "Labirynty dla dzieci" są:
Katarzyna Filip z Łodzi,
Anna Tuszyńska z Pyrzyc,
Natalia Dzióbek z Trzyciąża.

Serdecznie gratulujemy, nagrody prześlemy pocztą!

Książka
Labirynty dla dzieci
Magda Śliwerska
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy