Tajemnica

Autor: Jessica
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

wyszli z domu, Alex próbowała wśliznąć się za kierownicę, aleGary znał ją zbyt dobrze i znalazł się pierwszy przy samochodzie.
- Nie będziesz urządzała dzikiej jazdy po mieście moim samochodem,tylko dlatego, że jesteś zła. – Powiedział widząc minę kobietysiadającej na miejscu pasażera.
Niedługo potem Gary pożałował, że jednak nie pozwolił prowadzićAlex. Była znacznie lepszym kierowcą i lubiła szybko jeździć, a to bysię przydało zwłaszcza, że zorientowali się, że od samego domu ktoś zanimi jedzie. Czarna furgonetka.
- Zmień trasę. – poleciła Alex obserwując samochód za nimi.Chciała się upewnić, że jadą a nimi i się upewniła. Furgonetka skręciłaza samochodem w uliczkę, którą wybrał Gary. W następnej chwili bocznedrzwi samochodu się odsunęły i wychyliło się zza nich 2 uzbrojonych wlekkie pistolety maszynowe mężczyzn.
- Jasne cholera! – Zawołała Alex kuląc się za siedzeniem, gdytylna szyba się roztrzaskała. – Zgub ich, samochód długo nie wytrzymatakiego ostrzału!
- Robie co mogę!
Jechali szybko, ale nie wystarczająco by zgubić furgonetkę.
Alex wyciągnęła swój pistolet i odpowiadała na strzały, alenapastnicy w ogóle się nie przejmowali jej marnymi próbami zatrzymaniaich.
- Jedź cholera jedź! – Pokrzykiwała i wysypywała z siebie komendy i instrukcje co teraz Gary ma zrobić i gdzie jechać.
- Staram się! Nie jestem maszyną ani kierowcą rajdowym!
- Trzeba było dać mi prowadzić! – odpyskowała.
Ich dyskusja nie trwała długo, z boku wyjechało sportowe BMW o małonie spychając ich na latarnie uliczną. Sytuacja zrobiła się nieciekawa,ścigały ich dwa samochody, z czego z jednego wciąż strzelano.
- Oni spróbują zajechać nam drogę i zatrzymać!
- Co robić?! Alex!
Alex rozejrzała się po drodze szukając wyjścia z sytuacji imożliwości przechytrzenia zbirów. Gdy BMW zaczęło ich wyprzedzaćdojeżdżali właśnie do ostrego skrzyżowania.
-Skręć tam! – zawołała wskazując mu drogę.
-Co?!
- Ręczny!! - wrzasnęła niemal z paniką. Nie spodziewała się, że Gary da radę wykonać taki manewr.
Nie czekając na jego reakcje, przechyliła się przez przedniesiedzenie. Szarpnęła kierownicą w bok i zaciągnęła ręczny, zmuszającsamochód do driftu. Ułamek sekundy później szyba od strony kierowcyeksplodowała tysiącem drobinek rażona kolejną serią strzałów. Samochódsię zatrzymał i zgasł ustawiony czołem do kierunku jazdy.
- Jedź! Spieprzaj stąd postaram się ich zatrzymać!
-Alex nie!
- Jedź! – Krzyknęła i nim Gary zdarzył się jeszcze raz sprzeciwić zatrzasnęła drzwi.
W tym momencie podjechały dwa goniące ich samochody. Gary odpaliłsilni i ruszył, a Alex zaczęła strzelać. Oba samochody się zatrzymały.
-No mała! Wpadłaś! Odłóż tą zabaweczkę. – Zawołał mężczyzna zfurgonetki trzymając wycelowany w nią karabin. – Twój koleszka uciekł,ale nam wystarczysz ty, odłóż to bo nie chcę pociągnąć za spust.
On nie chciał, ale Alex strzeliła. Kula trafiła w samochód.
- I tak nic nie zrobisz. – rozległ się męski głos od strony BMW.Kobieta od razu odwróciła się w tamtą stronę i bez wahania nacisnęła naspust. Pistolet nie wypalił. Nie miał naboi.
No to koniec, pomyślała zrozpaczona Alex opuszczając broń. Zfurgonetki wysiadło dwóch mężczyzn, którzy ciągle trzymali karabiny, ado Alex podszedł facet z BMW.
-No i złapaliśmy ptaszynę. – warknął patrząc jej w oczy. Wnastępnej chwili poczuła potężne uderzenie w kark i osunęła się wciemność.
Alex leżała na boku, miała związane ręce i nogi. Obraz powolinabierał ostrości. W końcu dotarło do niej co się stało i gdzie jest.Mam twardszy łeb niż myślałam, jęknęła w myślach. Obudziła się na tylefurgonetki, która jechała w nieznanym jej kierunku. Nie ruszyła się,żeby nie zdradzić, że już się ocknęła. Nie widziała nikogo, bo leżałaplecami do szoferki, ale słyszała wszystko co się dzieje. Zaczęła więcnasłuchiwa

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Jessica
Użytkownik - Jessica

O sobie samym: Narwana i energiczna dziewczyna, lubiąca sport, książki Fantasy i SF i dobrą muzykę:)
Ostatnio widziany: 2010-02-04 11:17:42