Ogniowe Dziedzictwo

Autor: Jessica
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

iwne szaty, przebywających w dziwnym miejscu. Słyszała, że mówią coś w dziwnym języku, co dziwniejsze dziewczyna rozumiała ich słowa i wykonują śmieszne gesty, zobaczyła jak między nimi pojawia się jakiś portal i jak kobieta bierze koszyk wiklinowy, w którym śpi niemowlę i wkłada go do portalu po czym ten się zamyka. Widziała jak kobieta zaczęła płakać i przytuliła się do mężczyzny.
Nagle wszystko zniknęło, zrobiło się całkowicie ciemno. Za moment z ciemności zaczęły wyłaniać się dwie postacie, kobieta i mężczyzna.Poznała ich, byli to ludzie z wcześniejszego snu.
- Kochanie, gdy to zobaczysz my możemy już nie żyć – powiedziała kobieta. – Na imię mi Sara, jestem Twoją matką, a to jest Twój ojciec.To my jesteśmy Twoimi biologicznymi rodzicami.
W krainie, w której się urodziłaś wybuchła wielka wojna, która mana celu zniszczenie wszelkiej istniejącej na świecie magii i istot,które się nią posługują. By Cię chronić, wraz z ojcem otworzyliśmy specjalny portal i wysłaliśmy Cię do świata, w którym się obecnie znajdujesz.
Dziecko kochane, jesteś już dorosła i gotowa by wszystko Ci wyjaśnić. – kobieta westchnęła i zaczęła mówić dalej.
-Jesteś Zaklinaczką, we krwi masz magię i specjalizujesz się w ogniu. Z pewnością zauważyłaś, że ogień zachowuje się dziwnie w Twojej obecności, a Ty sama bardzo go lubisz.
Od chwili Twoich narodzin wiedzieliśmy kim będziesz i nie mogliśmy pozwolić, by szaleniec, który chce zabić wszystkich posługujących się magią dopadł i Ciebie, więc wysłaliśmy Cię tam gdzie teraz jesteś.Musisz to zrozumieć. Nie było to dla nas łatwe.
Pochodzisz z Faerunu i w nim się urodziłaś. – kobieta zamilkła,mężczyzna objął ją ramieniem i wyszeptał kilka słów, których Amelia nie usłyszała. Sara znowu przemówiła.
- Możesz zostać jedyną nadzieją naszego świata, my z ojcem będziemy z pewnością jednymi z najbardziej poszukiwanych magów, będą chcieli wytropić nas i zabić zanim zdążymy zaszkodzić szaleńcowi, który wywołał wojnę. Kochanie wystarczy, że dobrze dostosujesz się do moich wskazówek, a zyskasz potężną moc i będziesz w stanie sama otworzyć taki sam portal i wrócić do Faerunu i być może rozstrzygnąć wojnę o ile dalej będzie się toczyć i o ile Faerun będzie jeszcze istniał.
- W śnie tym Amelia słyszała jak portal ma otworzyć, jak ma się do tego przygotować, dowiedziała się czego powinna się nauczyć by stać się potężnym Zaklinaczem, od czego zacząć i jak się uczyć.
Dziewczyna obudziła się bardzo wcześnie, doskonale pamiętała sen, ale nie przykładała do niego uwagi.
- Sen jak sen – myślała.
Kilka następnych dni nic szczególnego się nie działo, dni mijały jeden po drugim.
W piątek wieczorem Amelia szukała swojej ulubionej spinki do włosów, ale nie mogła jej nigdzie znaleźć. Przewróciła już cały dom do góry nogami. W swoim pokoju szukała już niemal wszędzie. Po kilkunastu minutach wpadła na pomysł, żeby zajrzeć pod łóżko.
- Co to? – powiedziała na głos sama do siebie, gdy zobaczyła koszyk w drobiazgami. Dziewczyna zupełnie o im zapomniała.
-To nie możliwe… - szepnęła gdy wzięła go w dłonie i zobaczyła, co to za koszyk. To był ten sam wiklinowy koszyk w kształcie liścia, w którym kobieta ze snu odesłała przez portal niemowlę. Amelia nie mogła powstrzymać ciekawości, wysypała na puszysty dywan całą zawartość koszyka i zaczęła go uważnie oglądać. Tak jak w instrukcji kobiety znalazła…koszyk miał podwójne dno.
- Nie… przecież to był tylko sen – powtarzała sobie dziewczyna.
W schowku był spory zwitek starego papieru…
- To jest pergamin… - szepnęła do siebie.
Wszystko było tak jak mówiła Sara. Pergamin zapisany był dziwnym pismem, Amelia widziała je pierwszy raz na oczy, ale ku własnemu zdziwieniu potrafiła go płynnie przeczytać i rozumiała co czyta.Domyślała się, że wszystkie te słowa pisała Sara. Był to dokładny opis różnych cz

Najpopularniejsze opowiadania
Inne opowiadania tego autora

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Jessica
Użytkownik - Jessica

O sobie samym: Narwana i energiczna dziewczyna, lubiąca sport, książki Fantasy i SF i dobrą muzykę:)
Ostatnio widziany: 2010-02-04 11:17:42