Klątwa Miłości Prolog-III

Autor: nieznanaPisarka
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Nie mogłam w to uwierzyć !!! Moi rodzice mi pozwolili jechać !!!

Siedziałam sobie razem z Lydią w powozie. Rozmawiałyśmy o wszystkim. Opowiadałam jej dużo historii co moja babcia mi opowiadała.

Moja babcia, Cassandra Nautrey była najdroższą mi osobą. Jako dziecko rodzice posłali ją do nowo wybudowanej szkoły dla panien. Ukończyła ją z wyróżnieniem. Już wtedy była mężatką. Jej nazwisko rodowe było dość znane, Berkel. Wszyscy kiedy tylko wymieniałeś ród mówili ,,wtajemniczone”. Nawet sama nie wiem o co w tym chodzi. Babcia całe życie pisała pamiętnik. Zawsze karała mnie kiedy chciałam coś przeczytać. Kiedy powoli umierała ze starości podarowała mi ten notesik i wielki zielony wisior. Powiedziała, że mam zacząć czytać dopiero jak rodzice poślą mnie do szkoły. Zdumiałam się wtedy na jej słowa bo nie wiedziałam o co jej chodzi, bo moi rodzice często o to się kłócili z babcią. Mówili, że mnie nigdy tam nie poślą.

Jednak zmienili zdanie. Wyciągnęłam wielki wisior, powiesiłam go na swojej szyi i wyjęłam notes. Przy zachodzącym już słońcu przeczytałam pierwszy wpis:

 

21 października

Drogi pamiętniczku !

Moi rodzice zdumieli mnie bardzo. Oznajmili, że wyjeżdżam do szkoły dla panien. Jest to nowy budynek. Bardzo mnie to ucieszyło. Spakowałam mój kufer i drobiazgi i zeszłam do salonu. Moi rodzice już tam stali. Matka z łzami w oczach mnie pożegnała. Załatwiłam z nimi to z szybko, bo nienawidziłam pożegnań. Boję się że nie znajdę tam żadnej przyjaciółki. Na szczęście mam ciebie, pamiętniczku i czuje że będzie dobrze. Moja babcia przed wyjazdem dała mi piękny naszyjnik z zielonym klejnotem i powiedziała:

,, Cassandro, jesteś z rodu Berkel i musisz pamiętać, zawsze trwaj przy swoim i dochowaj tajemnicy.” Dodała jeszcze: ,, Nie daj się ugryźć”, ale chyba wtedy już majaczyła, bo biedaczka miała wtedy wysoką gorączkę. Oby wyzdrowiała.

Niestety nie powiedziała mi o jaką tajemnice chodzi. Wywnioskowałam, że nasz ród skrywa tajemnice od pokoleń i właśnie dlatego nazywają nas wtajemniczone.

I ja tą tajemnice zamierzam odkryć.

Kończę, bo jesteśmy już przed szkołą. Marzę tylko o gorącej wodzie i o śnie.

Pa, kochany pamiętniczku. Obiecuje wszystko ci opowiedzieć jutro.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
nieznanaPisarka
Użytkownik - nieznanaPisarka

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2013-10-20 10:02:05