Historia jej miłości.cz.II

Autor: Zwykla01
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Uśmiechnęła się, a potem zaczęła wymieniać rzeczy, których nie zrobi na tym turnusie. Chłopak żartobliwie dodał do tej listy  jej milczenie. Dziewczyna się zgodziła i stwierdziła, że od teraz nie będzie się odzywać. Chłopak powiedział, że to był żart, ale ona nieżartowała.

 

Dziewczyna nie uświadamiając sobie jeszcze tego chciała mu pokazać jaka jest uparta, zawzięta, konsekwentna. Od tego momentu miała frajdę nie tylko z droczenia się, ale też z faktu, że droczy się właśnie z nim.Teraz robila to z zaangażowaniem, którego wcześniej nie przejawiała próbując mu w jakiś sposób za iponować, może nawet trochę zwrócić na siebie uwagę.Jej stosunek do niego zaczął się zmieniać.

 

Tak jak postanowiła tak też zrobiła,a właściwe  nie odzywała się tylko przez pierwszy dzień. Chłopak w tym czasie próbował ją nakłonić do przerwania milczenia na różne sposoby. Dziewczyna natomiast była nieugięta i nadal milczała z uśmiechem na ustach dobrze się przy tym bawiąc. Przez kolejne dni Dziewczyna już się odzywała. Chłopaka zaczęła traktować jak kumpla. Choć nadal zachowywała się jakby ją ciągle denerwował to tak naprawdę go lubiła. Powoli dowiadywała się o nim coraz więcej. Z upływem kolejnych dni  stosunek  Dziewczyny do Chłopaka był coraz bardziej pozytywny. Dziwiło ją to, zastanawiała się dlaczego na początku tak się pomyliła co do niego. Zawsze pierwsze wrażenie się sprawdzało no może nie zawsze, ale najczęściej. Dziewczyna była mile zaskoczona i zadowolona, że przekonała się do niego. Negatywne emocję do niego zniknęły w ich miejsce pojawiły się pozytywne emocje. Dziewczyna zaczęła dostrzegać w nim pozytywy, których wcześniej nie miała jak zobaczyć.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Zwykla01
Użytkownik - Zwykla01

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2012-02-25 21:35:16