Historia jej miłości.cz.II

Autor: Zwykla01
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

jej szkole i jego studiach. Póżniej zaczęli omawiać rózne zjawiska społeczne w konsekwencji czego Dziewczyna zaczęła się zwierzać z problemów z którymi w przeszłosci musiała się zmierzyć. Opowiedziała mu o okresie swojego życia, który był dla niej bardzo trudny i bolesny. Stwierdził, że jak na swój młody wiek dużo już przeżyła. Dziewczyna bardzo dobrze czuła się w tej rozmowie mimo że dzieliła się przykrymi doświadczeniami . Odkryła przed nim parę tajemnic, nie bała się tego bo poczuła, że może mu zaufać. Zaskoczyło ją to w jednej chwili zdobył jej zaufania nic nie robiąc, nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Chłopak był pierwszą osobą, której tak szybko po tak krótkim czasie znajomości powiedziała o swoich problemach z przeszłości i to było niezwykłe. To był przełom dla niej w ich relacjach. Ta rozmowa zmieniła zupełnie stosunek Dziewczyny do Chłopaka, co miało miejsce już wcześniej, ale teraz poczuła to jeszcze bardziej.Jej sympatia do niego się wzmocniła.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Zwykla01
Użytkownik - Zwykla01

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2012-02-25 21:35:16