Bolą mnie trzy szóstki

Autor: reaktywacja_pstr
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

które w denku ma otwieracz!
Tak! To jest to!
He he he, zasadzę cały dom, zbuduję dom i zapłodnię pieknego syna za te pieniądze.
No i tak pomyślałem i zemdlałem BOJAKMNIETENSKURWIELNIEJEB




Obudź się wyszeptał jan, tak zrobiłem i jak się nie odwinąłem i mu PRZYJEBAŁEM!
Prawy policzek zaczął mnie strasznie boleć, ale bardziej niż ząb.
"Bzdura, wiesz, że to ja JANEK. Ty gupku."
W te pędy pomknąłem ha ha ha ha do łazienki.
Otworzyłem usta tak mocno, że szczękę miałem przy pępku, a górną linię dziąseł przy siódmym pęknieciu od tamtego rogu z suszarką na suficie.
Światło zamigotało gdy pierwszy raz ujrzałem twarz jana. Mojemu zębu/zębowi wyrosły taaaaaauuukie oczy i zęby. Mam nadzieję, że go KURWABOLĄ.
Gdy zaczął śpiewać coś o monitorach, lampie z papieru nie wytrzymałem i złapałem najbardziej ROZwaloną szczoteczkę do zębówPRZYłożyłem ją do zębów i zacząłem szorować WSZYSTKO.
"Jak to wszystko"
"Eeeeeeeveryoneeeeeeeeeeeeeeeeeeee"- wykrzyknął Gary Oldman w "Leonie Zawodowcu". Straszny krzyk to był, musiał go strasznie jego jOHN boleć.
O jejuJezujeżu.
Krew zalewała mi usta, mieszała się ze śliną i trochę się dławiłem.
W końcu ją złamałem. Szczoteczkę. I ukruszyłem kawałek zęba. Skąd ten spokój? Zemdlałem od razu i zobaczyłem to dopiero jak się ocknąłem.
Hi hi hi, tak żeby ząb nie widział podniosłem się i spojrzałem w lustro, tyłem, nie twarzą bo oczy przesunąłem na potylicę żeby jAN nie wiedział, że go widzę.
HIHIHIHIHIHIHIHIHIIHIHIHIHIHIIHIHIHIHIIHIHIHIHIHIHIIHHIIHIHIHIHIHIHIHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
I jak on wyglądał! Odłamał się mu przód i trzymał się za głowę swoją zębową łapką.
Poszarpane dziąsło odsłaniało gdzieniegdzie korzeń.
Dotknąłem go.
KURWAJAKMNIEBOLIE
Zacząłem płakać.
Boże, dlaczego to musiało się mnie ptrzytracić. Przytrafić. Przecież codziennie myję zęby, płuczę je. (teraz. Nie bolało mnie tak bardzo bo leżałem oparty o pralkę, ręcznik ściskałem między nogami, język wystawiłem by łapać łzy i przykładać je do zęba żeby tak strasznie okropnie nie bolało. Strasznie zmęczony byłem, chciałem zasnąć, Boże, proszę.
AU.
Zabolało. Bóg mnie nie słuchał. Pogadam z Jezusem, on zawsze był bardziej wyluzowany.
Albo ułożę dla niego wiersz!
O!
AU!
Panie Jezu mój kochany
widzę, że masz straszne rany,
mnie ząb boli także strasznie,
więc zaśpiewam niewyrźnie.

Hmmm, dobrze idzie, dobrzedobrze!
Jezu, Jezu z krzyża zdjęty,
czy znasz refren tej piosenki,
bo tu morał zawsze taki,
jak nie bzykasz to masz braki.

Nieno to bez sensu, jeszcze raz.
Sorry Dżizys.
Panie Jezu Drog mój,
ale z tego zęba CHUJ.

Nieeeeeeeeee.
O fuck, ale zaczęło boleć.PRZEPRASZAMOK??????????
Już nie przeklinam.
Panie Jezu daję znaki,
mam tu w zębie straszne braki,
(Jak przestanie boleć)
Zrobię z niego Ci laurkę
Matki Boskiej git figurkę.

I PRZESTAŁO!
No nie do końca, przyznam się, że trochęopuściłemtegocosiędziałoboBOLIMNIETAK, że już nawet myśleć nie mogę. Wywaliłem wszystkie szuflady, wszystkie co do jedynej bo TYCHKUREW nienawidzę, ale go znalazłem i dobrze bo go kocham.
Idę przed lustro, tam gdzie jest lustro, w łazience jest lustro, ale mnie boli nie mogę myśleć, BOŻE jak mnie źle.



Stoję teraz przed lustrem takim i nie jestem już burakim.
Podnoszę do ust gruboziarnisty papier ścierny. Łzy ciekną mi po policzkach kiedy zdzieram dziąsła, ryczę gdy docieram do EUWHDO234HRV23495VI34TOPI5OPGVI54P nerfffuf. NerWów. Słyszę wołania na klatce schodowejwidoczniekogośboląjany
Widzę świat już zupełnie inaczej. Gdy ścieram nerwy unoszę się wysoko nad podłogą, gwiazdy otaczają mnie i śmieją się ze mną. Opadam w dół.
I zaczyna mnie boleć druga szóstka i trzeciaszustka. ORTO! Pała.
Noboląmnie, KURWACOSIĘGAPI

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
reaktywacja_pstr
Użytkownik - reaktywacja_pstr

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2011-01-06 14:31:22