Złotówkę, dziesięć a może sto złotych? Ile jesteś w stanie wydać na dobrą lekturę? Przed takim wyborem stają internauci, którzy biorą udział w akcji QuickRage Historia, realizowanej na stronie: http://bookrage.org/quickrage. Sami ustalają cenę zestawu e-booków historycznych, przygotowanych przez portal historyczny Histmag.org. Akcja potrwa tylko do 22 czerwca.
- Na pomysł sprzedaży e-booków według modelu, w którym to Czytelnik ustala cenę książek, wpadliśmy w 2013 roku. Od tego czasu zorganizowaliśmy już 38 takich akcji. Uwielbiamy dobre książki i chcemy je upowszechniać - wyjaśnia jeden z organizatorów akcji, Paweł Dembowski z serwisu BookRage.org. Internauci samodzielnie wybierają, jaka część ceny książek trafia na rzecz serwisu BookRage, pełniącego rolę dystrybutora, a jaka na rzecz wydawców lub autorów książek.
- Gdy pojawiła się propozycja naszego udziału w akcji, ucieszyliśmy się. Popularyzacja historii jest istotą naszej misji - realizujemy ją między innymi przez wydawanie ciekawych i rzetelnych e-booków historycznych w przystępnych cenach - wyjaśnia Michał Świgoń, wydawca portalu historycznego Histmag.org. W zestawie e-booków, który można zakupić w ramach akcji QuickRage Historia, znajdziemy m.in. książki o wielkich polskich podróżnikach, hollywoodzkich aktorkach, średniowiecznych wyprawach krzyżowych czy propagandzie PRL-u.
Książki można zakupić pod adresem: http://bookrage.org/quickrage do 22 czerwca.