Zostań rekinem giełdowym

Ocena: 0 (0 głosów)

Autor nie ukrywa, że odkrył kamień flozofczny giełdy i jedyną skuteczną metodę zarobienia pieniędzy. Jak zauważa, metody i narzędzia inwestycyjne stały się dostępne dla każdego w internecie.

Adresuje swoją książkę do indywidualnych inwestorów i próbuje ich przekonać do takiego stylu, który pozwoli wykorzystać dostępne przewagi nad dysponującymi wielkimi kapitałami graczami i funduszami inwestycyjnymi. Te przewagi to przede wszystkim szybkość podejmowania decyzji, elastyczność, rezygnacja z utartych stereotypów lansowanych przez specjalistów z Wall Street i popularnych mitów (kupuj tanio, sprzedawaj drogo). Zarządzający wielkimi funduszami porównują swoje osiągnięcia do rezultatów innych wielkich funduszy i stanu giełdowych indeksów, jedynym sensownym punktem odniesienia indywidualnego inwestora jest stan jego portfela.

DePorre, odwołując się do licznych przykładów, analizując wykresy kursów i indeksy, ale także śledząc wahania nastrojów i psychologię graczy, nie gardząc elementami analizy fundamentalnej, pokazuje, jak warto inwestować, aby odnieść sukces z perspektywy zwykłego człowieka. To właśnie jest Strategia Rekina. Gwarancji nie daje, ale warto przeczytać.

 

 

Informacje dodatkowe o Zostań rekinem giełdowym:

Wydawnictwo: Difin
Data wydania: 2008 (data przybliżona)
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 9788372519153
Liczba stron: 196

więcej

Kup książkę Zostań rekinem giełdowym

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Nowe życie Kariny
Marta Nowik
Nowe życie Kariny
Alfabet polifoniczny
Tomasz Jastrun ;
Alfabet polifoniczny
Formuła Elli
Agnieszka Rautman-Szczepańska ;
Formuła Elli
Śpiew morzycy
Jagna Rolska ;
Śpiew morzycy
Nasze światy
Claudia Moonever
Nasze światy
Megamonstrum
David Walliams ;
Megamonstrum
Cienie dawnych grzechów
Mieczysław Gorzka ; Michał Śmielak ;
Cienie dawnych grzechów
Gra o serce
Katarzyna Białkowska
Gra o serce
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy