Zapach miłości. Zaręczyny na wieży Eiffla

Ocena: 0 (0 głosów)
Lynn Raye Harris - Zapach miłości Holly Craig komponuje perfumy amatorsko, lecz wie, że jej produkt jest bardzo dobry. Dlatego decyduje się przedstawić go firmie kosmetycznej o światowej sławie. Spotkanie Holly w Nowym Jorku z właścicielem firmy Dragiem Di Navarrą przebiega nie tak, jak oczekiwała. Zostaje wzięta za modelkę i zaangażowana do sesji zdjęciowej. Kolejne wydarzenia coraz bardziej wymykają się spod kontroli Holly i w efekcie odmieniają jej życie, lecz zupełnie inaczej, niż planowała… Jennie Lucas - Zaręczyny na wieży Eiffla Emma spędziła jedną namiętną noc ze swoim pracodawcą, właścicielem hoteli Cesarem Falconerim. Potem wszystko miało wrócić do starego porządku. Falconeri bowiem nigdy nie zamierzał się zakochać ani ożenić. Gdy Emma dowiedziała się, że jest w ciąży, nie poinformowała o tym Cesarego i wyjechała do Paryża. Cesare nie może o niej zapomnieć. To dla niego coś nowego. Jedzie do Paryża, by ją odnaleźć… HarperCollins Polska, 2015

Informacje dodatkowe o Zapach miłości. Zaręczyny na wieży Eiffla:

Wydawnictwo: HarperCollins Polska
Data wydania: 2015-08-28
Kategoria: Romans
ISBN: 978-83-276-1323-3
Liczba stron: 320

więcej

Kup książkę Zapach miłości. Zaręczyny na wieży Eiffla

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Zapach miłości. Zaręczyny na wieży Eiffla - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy