Wzornictwo i emocje. Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie

Ocena: 0 (0 głosów)

Znakomita książka światowej sławy naukowca w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, wieloletniego pracownika firmy Apple wyjaśniająca, dlaczego użytkownik wybiera rzeczy ładne i wierzy, że działają one lepiej. Dlaczego wydajemy dużo pieniędzy na ikony wzornictwa, jakie emocje w nas wzbudzają? Lektura przeznaczona jest nie tylko dla projektantów, także dla psychologów, menadżerów, producentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć, dlaczego dokonują takich, a nie innych wyborów konsumenckich.

Informacje dodatkowe o Wzornictwo i emocje. Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie:

Wydawnictwo: Arkady
Data wydania: 2015-03-05
Kategoria: Podręczniki
ISBN: 9788321348704
Liczba stron: 264

więcej

Kup książkę Wzornictwo i emocje. Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Wzornictwo i emocje. Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Wyspa luzu
Jolanta Kosowska ;
 Wyspa luzu
Tajemniczy pociąg
Can Xue ;
Tajemniczy pociąg
Dotyk marcepanowych marzeń
Katarzyna Majewska-Ziemba
Dotyk marcepanowych marzeń
Toskański ślub
Marta Jednachowska ;
 Toskański ślub
Koniec mapy
S.J. Lorenc
Koniec mapy
Zaplątani w konwenanse
Urszula Gajdowska ;
Zaplątani w konwenanse
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy