Wzornictwo i emocje. Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie

Ocena: 0 (0 głosów)

Znakomita książka światowej sławy naukowca w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, wieloletniego pracownika firmy Apple wyjaśniająca, dlaczego użytkownik wybiera rzeczy ładne i wierzy, że działają one lepiej. Dlaczego wydajemy dużo pieniędzy na ikony wzornictwa, jakie emocje w nas wzbudzają? Lektura przeznaczona jest nie tylko dla projektantów, także dla psychologów, menadżerów, producentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć, dlaczego dokonują takich, a nie innych wyborów konsumenckich.

Informacje dodatkowe o Wzornictwo i emocje. Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie:

Wydawnictwo: Arkady
Data wydania: 2015-03-05
Kategoria: Podręczniki
ISBN: 9788321348704
Liczba stron: 264

więcej

Kup książkę Wzornictwo i emocje. Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Wzornictwo i emocje. Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy