Więź 2/2016

Ocena: 0 (0 głosów)

Do szukania dróg miłosiernego duszpasterstwa zachęca papież Franciszek, ostatnio przez adhortację Amoris laetitia. Jaki może być Kościół na miarę miłosierdzia? Jak w tę, czasami nadmiernie ludzką, instytucję wcielić Boskie miłosierdzie - tę "ekstrawagancję" Najwyższego (kard. Tagle)?

Czy możliwa jest gospodarka bez wykluczenia? Czy o ekonomii da się rozmawiać poważnie i po ludzku - to znaczy: i zrozumiale, i z myślą o człowieku, a nie tylko o wskaźnikach?

Czy naprawdę mamy do czynienia ze śmiercią intelektualisty i nie ma już co po nim płakać? A może jednak intelektualista jest nadal potrzebny - nie tylko jako guru, trendsetter czy opinion maker?

Informacje dodatkowe o Więź 2/2016:

Wydawnictwo: WIĘŹ
Data wydania: 2016-06-01
Kategoria: Duchowość, religia
ISBN: 9788365424013
Liczba stron: 265
Język oryginału: polski

więcej

Kup książkę Więź 2/2016

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Więź 2/2016 - opinie o książce

Inne książki autora
Przedsiębiorczy samorząd instrukcja obsługi
Opracowanie Zbiorowe0
Okładka ksiązki - Przedsiębiorczy samorząd instrukcja obsługi

Pięć lat temu, po raz pierwszy od dziesięcioleci, policja w Nowym Jorku zajęła się sprawą tzw. drobnych przestępstw. W głównej mierze funkcjonariusze zaczęli...

Zwierzaki słodziaki. Kocie łamigłówki
opracowanie zbiorowe 0
Okładka ksiązki - Zwierzaki słodziaki. Kocie łamigłówki

Czy jest coś słodszego na świecie niż małe i puszyste zwierzaki? Seria ,,Zwierzaki słodziaki" to zeszyty z naklejkami, pełne ciekawych, rozwijających...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Wyspa luzu
Jolanta Kosowska ;
 Wyspa luzu
Tajemniczy pociąg
Can Xue ;
Tajemniczy pociąg
Toskański ślub
Marta Jednachowska ;
 Toskański ślub
Dotyk marcepanowych marzeń
Katarzyna Majewska-Ziemba
Dotyk marcepanowych marzeń
Koniec mapy
S.J. Lorenc
Koniec mapy
Zaplątani w konwenanse
Urszula Gajdowska ;
Zaplątani w konwenanse
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy