Trzy reguły: Jak myślą wyjątkowe firmy

Ocena: 0 (0 głosów)

Jak stworzyć firmę na mocnych fundamentach i prowadzić ją od sukcesu do sukcesu? 

To pytanie zadaje sobie każdy menedżer, a jeszcze więcej osób - doradców, ekspertów, analityków - każdego dnia dostarcza na nie odpowiedzi. I to całkiem różnych. Większość wskazówek i złotych rad jednak nie działa, bo rzadko kiedy w swym sposobie myślenia o przyczynach sukcesu wielkich organizacji, teoretycy zarządzania uwzględniają element przypadku. 

Michael E. Raynor i Mumtaz Ahmed zamiast wróżyć z fusów, wybrali ilościowe podejście do tematu. Przyjrzeli się uważnie badaniom prowadzonym przez 40 lat na 25 tysiącach przedsiębiorstw notowanych na amerykańskich giełdach. Ustalili, że to, co łączy firmy odnotowujące świetne wyniki, to sposób działania, który opiera się na trzech regułach. Po pierwsze: jakość ważniejsza niż niska cena. Po drugie: przychody ważniejsze niż koszty. Po trzecie: nie ma innych reguł.

Informacje dodatkowe o Trzy reguły: Jak myślą wyjątkowe firmy:

Wydawnictwo: Kurhaus Publishing
Data wydania: 2018-02-26
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-83-63993-14-6
Liczba stron: 384
Tytuł oryginału: The Three Rules: How Exceptional Companies Think
Język oryginału: angielski
Tłumaczenie: Halaba Małgorzata, Lipa Michał

więcej

Kup książkę Trzy reguły: Jak myślą wyjątkowe firmy

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Trzy reguły: Jak myślą wyjątkowe firmy - opinie o książce

Reklamy