Trzy filary biznesu w Internecie

Ocena: 0 (0 głosów)

Trzy filary biznesu w Internecie to pozycja ukazująca 3 obszary, w którym musisz być aktywny, jeśli chcesz, by Twój biznes rozwijał się dynamicznie. Obszary te to Wizerunek, Klienci oraz Świadomość marki. 

Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi marketingowych już jutro możesz konkurować z największymi firmami prowadząc nawet małą, lokalną firmę. Z książki dowiesz się również jakie są najczęstsze błędy firm, chcących świadomie budować swój potencjał i co zrobić, by ich uniknąć. Już czas, by Twój biznes nabrał właściwego rozpędu a prowadzone działania marketingowe miały odpowiednią formę i właściwy kierunek. 

Książka w szczególności dla: Właścicieli firm Osób odpowiedzialnych za marketing w firmie Zarządców stron Osób chcących poznać metody skutecznej rywalizacji rynkowej w biznesie Każdego kto chciałby zgłębić marketingowe niuanse i poznać nowoczesne narzędzia marketingowe Dla ciekawych jak działa pozycjonowanie i dlaczego działania w Google to tylko wierzchołek możliwości, jakie daje dzisiejszy internet Dla każdego chcącego wystartować z własnym biznesem

Informacje dodatkowe o Trzy filary biznesu w Internecie:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2017-09-01
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 9788394841508
Liczba stron: 0
Język oryginału: polski

więcej

Kup książkę Trzy filary biznesu w Internecie

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy