Trzy filary biznesu w Internecie

Ocena: 0 (0 głosów)

Trzy filary biznesu w Internecie to pozycja ukazująca 3 obszary, w którym musisz być aktywny, jeśli chcesz, by Twój biznes rozwijał się dynamicznie. Obszary te to Wizerunek, Klienci oraz Świadomość marki. 

Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi marketingowych już jutro możesz konkurować z największymi firmami prowadząc nawet małą, lokalną firmę. Z książki dowiesz się również jakie są najczęstsze błędy firm, chcących świadomie budować swój potencjał i co zrobić, by ich uniknąć. Już czas, by Twój biznes nabrał właściwego rozpędu a prowadzone działania marketingowe miały odpowiednią formę i właściwy kierunek. 

Książka w szczególności dla: Właścicieli firm Osób odpowiedzialnych za marketing w firmie Zarządców stron Osób chcących poznać metody skutecznej rywalizacji rynkowej w biznesie Każdego kto chciałby zgłębić marketingowe niuanse i poznać nowoczesne narzędzia marketingowe Dla ciekawych jak działa pozycjonowanie i dlaczego działania w Google to tylko wierzchołek możliwości, jakie daje dzisiejszy internet Dla każdego chcącego wystartować z własnym biznesem

Informacje dodatkowe o Trzy filary biznesu w Internecie:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2017-09-01
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 9788394841508
Liczba stron: 0
Język oryginału: polski

więcej

Kup książkę Trzy filary biznesu w Internecie

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy