Trzy filary biznesu w Internecie

Ocena: 0 (0 głosów)

Trzy filary biznesu w Internecie to pozycja ukazująca 3 obszary, w którym musisz być aktywny, jeśli chcesz, by Twój biznes rozwijał się dynamicznie. Obszary te to Wizerunek, Klienci oraz Świadomość marki. 

Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi marketingowych już jutro możesz konkurować z największymi firmami prowadząc nawet małą, lokalną firmę. Z książki dowiesz się również jakie są najczęstsze błędy firm, chcących świadomie budować swój potencjał i co zrobić, by ich uniknąć. Już czas, by Twój biznes nabrał właściwego rozpędu a prowadzone działania marketingowe miały odpowiednią formę i właściwy kierunek. 

Książka w szczególności dla: Właścicieli firm Osób odpowiedzialnych za marketing w firmie Zarządców stron Osób chcących poznać metody skutecznej rywalizacji rynkowej w biznesie Każdego kto chciałby zgłębić marketingowe niuanse i poznać nowoczesne narzędzia marketingowe Dla ciekawych jak działa pozycjonowanie i dlaczego działania w Google to tylko wierzchołek możliwości, jakie daje dzisiejszy internet Dla każdego chcącego wystartować z własnym biznesem

Informacje dodatkowe o Trzy filary biznesu w Internecie:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2017-09-01
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 9788394841508
Liczba stron: 0
Język oryginału: polski

więcej

Kup książkę Trzy filary biznesu w Internecie

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Wyspa luzu
Jolanta Kosowska ;
 Wyspa luzu
Tajemniczy pociąg
Can Xue ;
Tajemniczy pociąg
Toskański ślub
Marta Jednachowska ;
 Toskański ślub
Dotyk marcepanowych marzeń
Katarzyna Majewska-Ziemba
Dotyk marcepanowych marzeń
Koniec mapy
S.J. Lorenc
Koniec mapy
Zaplątani w konwenanse
Urszula Gajdowska ;
Zaplątani w konwenanse
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy