Ja powiem, o co chodzi, a Ty pomożesz, dobrze?
Czytelniku! Jeśli działasz w
organizacji pozarządowej, mogłeś spotkać się z terminem
fundraising. Oznacza on łączenie ludzi, którzy chcą robić dobre rzeczy, z tymi, którzy je robią. Fundraising to także budowanie
wieloletnich relacji zespołu organizacji z ludźmi, którzy w różny sposób angażują się w jej działalność. Wiesz, co łączy tych ludzi? Potrafisz skutecznie budować takie relacje? Umiesz przedstawić cele swojej organizacji w taki sposób, by przemówić do serc i portfeli słuchaczy?
Opowiedziana historia musi przyciągać uwagę, sprawić, by ludzie poczuli, że odświeża ich życie i spojrzenie na świat, dać im coś, co wyrywa z monotonii rytmu: dom-praca-dom. To właśnie w tę lukę, na swoiste trzecie miejsce powinny wchodzić organizacje pozarządowe. Myślisz, że to niegodne szczytnego celu, do którego dążysz? Że to dobre dla Apple’a, Coca-Coli i kandydata na prezydenta Stanów Zjednoczonych? A zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego jedne organizacje są w stanie skutecznie uzyskiwać pomoc dla swoich podopiecznych, inne zaś nie? „Kwestia pieniędzy” — powiesz pewnie.
Mylisz się...
Dobra historia. To w niej tkwi tajemnica sukcesu organizacji pozarządowej.
Informacje dodatkowe o Szlachetny cel. Jak opowiadać historie, które przyniosą darowizny:
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2015-08-27
Kategoria: Poradniki
ISBN:
9788328311763
Liczba stron: 104
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,