Strategie konkurencji małych i średnich przedsiębiorstw

Ocena: 0 (0 głosów)
Monografia koncentruje się na strategii konkurencji małych i średnich przedsiębiorstw. Globalizacja, konkurencja, zdolności projektowania strategii zmieniły systemy zarządzania we współczesnej gospodarce. Właściwe rozpoznanie uwarunkowań wzrostu konkurencyjności staje się znacznie bardziej utrudnione ze względu na ich burzliwy przebieg. Autorka podjęła się tego trudnego zadania i wnosi nowe opracowanie oparte na własnych badaniach. Merytoryczny zakres monografii zawiera syntetyczny i dobrze opra

Informacje dodatkowe o Strategie konkurencji małych i średnich przedsiębiorstw:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 83-227-2574-4
Liczba stron: 224

więcej

Kup książkę Strategie konkurencji małych i średnich przedsiębiorstw

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Strategie konkurencji małych i średnich przedsiębiorstw - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Arcana
Anna Szumacher
Arcana
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy