Sieci wpływu. Psychologia perswazji on-line

Ocena: 0 (0 głosów)

,,Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych istotnych obszarów. Jest niezbędną lekturą dla wszystkich, którzy pracują w sieci".

Jamie Bartlett

Autor książki The Dark Net

,,Nathalie Nahai jest najbardziej inteligentną współczesną autorką książek o technologii. Ta książka przemienia każdego czytelnika w eksperta!"

Dr Thomas Chamorro-Premuzic

Professor of Business Psychology UCL i Columbia University

Większość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego małe i duże firmy z najróżniejszych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie?

Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów.

,,Sieci wpływu" to praktyczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej firmy oraz umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami.

Informacje dodatkowe o Sieci wpływu. Psychologia perswazji on-line:

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania: 2018-05-15
Kategoria: Psychologia
ISBN: 9788301198015
Liczba stron: 256
Tytuł oryginału: Webs of Influence. The psychology of online persuasion

więcej

Kup książkę Sieci wpływu. Psychologia perswazji on-line

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Sieci wpływu. Psychologia perswazji on-line - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Wyspa luzu
Jolanta Kosowska ;
 Wyspa luzu
Tajemniczy pociąg
Can Xue ;
Tajemniczy pociąg
Toskański ślub
Marta Jednachowska ;
 Toskański ślub
Dotyk marcepanowych marzeń
Katarzyna Majewska-Ziemba
Dotyk marcepanowych marzeń
Koniec mapy
S.J. Lorenc
Koniec mapy
Zaplątani w konwenanse
Urszula Gajdowska ;
Zaplątani w konwenanse
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy