Przypadkowy detektyw

Ocena: 5 (2 głosów)

Główny bohater książki - Maciej Ślużyński - jest właścicielem małego wydawnictwa. Chce przemyśleć ważną życiową decyzję, a najlepiej myśli mu się podczas jazdy na desce snowboardowej - zwłaszcza na odludziu, z daleka od hałasów i innych narciarzy. I na takie właśnie odludzie się wybiera. 

Nie wszystko jednak idzie po jego myśli: warunki pogodowe znacznie się pogarszają, Maciej uszkadza deskę i z trudem dociera do małego schroniska prowadzonego przez przemiłe małżeństwo z Wrocławia - Adama i Joannę. Schronisko zostaje odcięte od świata przez lawinę, ktoś uszkadza łączność, a po suto zakrapianej imprezie Maciej odkrywa zwłoki jednego z gości schroniska. Rozpoczyna dochodzenie w stylu Herkulesa Poirota i za wszelką cenę stara się odkryć, kto z pozostałych gości schroniska jest zabójcą. Wybór nie jest duży: dwie śliczne studentki AWF, pisarz i tajemniczy mężczyzna. Na pierwszy rzut oka nikt nie ma motywu i nikt nie miał możliwości, żeby zabić. 

Klasyczna historia detektywistyczna, napisana zabawnym językiem. Bardzo fajna lektura. 

Informacje dodatkowe o Przypadkowy detektyw:

Wydawnictwo: Sumptibus
Data wydania: 2017-11-03
Kategoria: Kryminał, sensacja, thriller
ISBN: 978 83 64756 59 7
Liczba stron: 216
Język oryginału: polski

więcej

Kup książkę Przypadkowy detektyw

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Przypadkowy detektyw - opinie o książce

Avatar użytkownika - Atol
Atol
Przeczytane:2017-12-02, Ocena: 5, Przeczytałam, Mam,

Bardzo wciągający kryminał, napisany lekko i z poczuciem humoru. Sceneria zaprasza w góry a historia świetnie skomponowana. Polecam

Link do opinii
Avatar użytkownika - Joannate
Joannate
Przeczytane:2017-11-26, Ocena: 5, Przeczytałam,
Inne książki autora
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych
Maciej Ślużyński0
Okładka ksiązki - Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych

Roli reklamy i public relations we współczesnym biznesie nie da się przecenić. Czy jednak można nauczyć się pisania tekstów reklamowych? Oczywiście podstawą...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Arcana
Anna Szumacher
Arcana
Zgoda na szczęście
Anna Ficner-Ogonowska
Zgoda na szczęście
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy