Przypadkowy detektyw

Ocena: 5 (2 głosów)

Główny bohater książki - Maciej Ślużyński - jest właścicielem małego wydawnictwa. Chce przemyśleć ważną życiową decyzję, a najlepiej myśli mu się podczas jazdy na desce snowboardowej - zwłaszcza na odludziu, z daleka od hałasów i innych narciarzy. I na takie właśnie odludzie się wybiera. 

Nie wszystko jednak idzie po jego myśli: warunki pogodowe znacznie się pogarszają, Maciej uszkadza deskę i z trudem dociera do małego schroniska prowadzonego przez przemiłe małżeństwo z Wrocławia - Adama i Joannę. Schronisko zostaje odcięte od świata przez lawinę, ktoś uszkadza łączność, a po suto zakrapianej imprezie Maciej odkrywa zwłoki jednego z gości schroniska. Rozpoczyna dochodzenie w stylu Herkulesa Poirota i za wszelką cenę stara się odkryć, kto z pozostałych gości schroniska jest zabójcą. Wybór nie jest duży: dwie śliczne studentki AWF, pisarz i tajemniczy mężczyzna. Na pierwszy rzut oka nikt nie ma motywu i nikt nie miał możliwości, żeby zabić. 

Klasyczna historia detektywistyczna, napisana zabawnym językiem. Bardzo fajna lektura. 

Informacje dodatkowe o Przypadkowy detektyw:

Wydawnictwo: Sumptibus
Data wydania: 2017-11-03
Kategoria: Kryminał, sensacja, thriller
ISBN: 978 83 64756 59 7
Liczba stron: 216
Język oryginału: polski

więcej

Kup książkę Przypadkowy detektyw

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Przypadkowy detektyw - opinie o książce

Avatar użytkownika - Atol
Atol
Przeczytane:2017-12-02, Ocena: 5, Przeczytałam, Mam,

Bardzo wciągający kryminał, napisany lekko i z poczuciem humoru. Sceneria zaprasza w góry a historia świetnie skomponowana. Polecam

Link do opinii
Avatar użytkownika - Joannate
Joannate
Przeczytane:2017-11-26, Ocena: 5, Przeczytałam,
Inne książki autora
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych
Maciej Ślużyński0
Okładka ksiązki - Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych

Roli reklamy i public relations we współczesnym biznesie nie da się przecenić. Czy jednak można nauczyć się pisania tekstów reklamowych? Oczywiście podstawą...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy