Polskie herbaria renesansowe jako źródło wiedzy medycznej

Ocena: 0 (0 głosów)

,,Autorzy podjęli się trudnego zadania, gdyż na temat zawartości herbarzy renesansowych powstało bardzo wiele prac naukowych. Na podkreślenie zasługuje więc fakt, że przedstawiona mi do recenzji książka prezentuje oryginalne i kompleksowe ujęcie problematyki herbarzy pod kątem współczesnej wiedzy medycznej i została oparta na ciekawym materiale źródłowym". Z recenzji dr hab. Iwony Arabas, prof. PAN

Informacje dodatkowe o Polskie herbaria renesansowe jako źródło wiedzy medycznej:

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Data wydania: 2022-07-19
Kategoria: Medycyna i zdrowie
ISBN: 9788323350941
Liczba stron: 296

więcej

Kup książkę Polskie herbaria renesansowe jako źródło wiedzy medycznej

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Inne książki autora
L.O.L. Surprise! Zadania do ścierania cz. 5 Projektantka mody
0
Okładka ksiązki - L.O.L. Surprise! Zadania do ścierania cz. 5 Projektantka mody

Książka ze zmywalnym flamastrem i laminowanymi stronami. Rysuj, pisz, rozwiązuj zadania i baw się ze swoimi ulubionymi bohaterami - wyrusz w świat pełen...

Wszystko dla maluszka
0
Okładka ksiązki - Wszystko dla maluszka

Ponad 70 pomysłów na ubranka i dodatki dla maluchów - od niemowlaka do dwulatka! Znajdziesz tu pomysły na ubranka, dodatki, a także akcesoria do dekorowania...

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy