reklama

POLSKI WIEK XX. DWUDZIESTOLECIE MIĘDZYWOJENNE. TOM 1

Ocena: 0 (0 głosów)
Na serię wydawniczą \"Polski wiek XX\" zainicjowaną przez Muzeum Historii Polski składają się cztery tomy esejów historycznych poświęconych losom Polski i Polaków w burzliwym ubiegłym stuleciu. Ideą przewodnią było dostarczenie czytelnikowi rzetelnej faktograficznie, ale lżejszej w formie syntezy dziejów Polski XX wieku. Każdy z blisko 40 autorów piszących w tych tomach dostał za zadanie omówienie jednego z kluczowych zagadnień z dziejów politycznych, społecznych, gospodarczych lub wojskowych. T

Informacje dodatkowe o POLSKI WIEK XX. DWUDZIESTOLECIE MIĘDZYWOJENNE. TOM 1:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 9-78831-111-629-0
Liczba stron: 340

więcej

Kup książkę POLSKI WIEK XX. DWUDZIESTOLECIE MIĘDZYWOJENNE. TOM 1

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

POLSKI WIEK XX. DWUDZIESTOLECIE MIĘDZYWOJENNE. TOM 1 - opinie o książce

Inne książki autora
Baśnie z tysiąca i jednej nocy
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Baśnie z tysiąca i jednej nocy

Piękna Szeherezada aby ratować królestwo, bohatersko stawia czoło swemu okrutnemu mężowi, królowi Indii. Snuje czarowne opowieści przez tysiąc i jedną...

Romantycy i Europa
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Romantycy i Europa

Chęć naśladowania literatury zachodniej oznacza tylko, że ktoś bardzo bogaty, mający w kieszeni klucz do labiryntu ze skarbami, chce koniecznie uchodzić...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Pies
Anna Wasiak
Pies
Cienie. Po prostu magia
Katarzyna Rygiel
Cienie. Po prostu magia
Suplementy siostry Flory
Stanisław Syc
Suplementy siostry Flory
Lato drugich szans
Dagmara Zielant-Woś
Lato drugich szans
Upiór w szkole
Krzysztof Kochański
Upiór w szkole
Piwniczne chłopaki
Jakub Ćwiek
Piwniczne chłopaki
Dolina Marzeń. Przeszłość
Katarzyna Grochowska
Dolina Marzeń. Przeszłość
Szczerbata śmierć
Arkady Saulski
Szczerbata śmierć
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy