Czy to w życiu zawodowym, czy w osobistym, sukces w znacznej mierze zależy od połączenia samooceny ze zdolnością oceny sytuacji. Jesteśmy zdani na świadomość tego, co dzieje się wewnątrz nas i tego, co rozgrywa się dookoła. Perswazja jest praktycznym przewodnikiem, który pomoże krok po kroku rozwijać i wykorzystywać wrodzone, intuicyjne zdolności. Lektura tego poradnika sprawi, że spojrzy się od nowa na świat, przewartościowując całkowicie stan świadomości. Jest to także lektura obowiązkowa dla tych, którzy nie wiedzą nawet, że czegoś im brak. Dzięki tej książce można odkryć, jak pochwycić i uporządkować sygnały, na które przypadkiem się natrafia; jak odpowiednio dobrać słowa, by osiągnąć pożądany skutek w każdej sytuacji; jak sprostać najtrudniejszym nawet rozmowom, a także jak zawsze być dobrze postrzeganym przez innych. Perswazja jest praktyczną, interesującą i przejrzystą książką ukazującą, jak reguły oparte na podłożu psychologicznym można w pożyteczny sposób zastosować w życiu prywatnym i zawodowym.
James Borg - jest absolwentem ekonomii Londyńskiej Akademii Ekonomicznej, gdzie ukończył również psychologię. Pracuje jako psycholog i konsultant w kwestii relacji międzyludzkich, zarządzania i rozwoju przedsiębiorczości. W swojej karierze ma do czynienia z szerokim zakresem specjalizacji - reklamą, handlem, marketingiem, dziennikarstwem i psychologią pracy. Podstawą w jego pracy jest przekonanie, że osobisty sukces zależy od intuicyjnych zdolności i że kluczem do sukcesu jest zrozumienie sposobu myślenia drugiej osoby tak dobrze, jak własnego. Jego umiejętności w dziedzinie relacji międzyludzkich sprawiły, że został on dopuszczony do Magicznego Kręgu, jako jeden z najmłodszych członków, zainteresowany i potrafiący wykorzystać w praktyce magię psychologii.
Wydawnictwo: Jacek Santorski
Data wydania: 2006 (data przybliżona)
Kategoria: Psychologia
ISBN:
Liczba stron: 264
Tytuł oryginału: Pesuasion. The Art of Influencing People
Język oryginału: angielski
Chcę przeczytać,