Mocni w promocji. Podręcznik dla organizacji pozarządowych

Ocena: 0 (0 głosów)
Promowanie działań organizacji to nic innego jak komunikowanie otoczeniu tego, co organizacja robi. Aby było ono skuteczne i przynosiło konkretne korzyści, komunikowanie się organizacji z otoczeniem powinno być zaplanowane.

Autorki książki z dostępnych teorii i praktyki wybrały to, co ich zdaniem najbardziej przydaje się w stowarzyszeniach i fundacjach, co pozwala im skutecznie się promować. Wykorzystały doświadczenia z koordynowania różnych ogólnopolskich działań promocyjnych, współpracy z organizacjami z całego kraju oraz prowadzenia szkoleń związanych z tym tematem.

Informacje dodatkowe o Mocni w promocji. Podręcznik dla organizacji pozarządowych:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2012 (data przybliżona)
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788362310333
Liczba stron: 168

więcej

Kup książkę Mocni w promocji. Podręcznik dla organizacji pozarządowych

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Mocni w promocji. Podręcznik dla organizacji pozarządowych - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy