Mocni w promocji. Podręcznik dla organizacji pozarządowych

Ocena: 0 (0 głosów)
Promowanie działań organizacji to nic innego jak komunikowanie otoczeniu tego, co organizacja robi. Aby było ono skuteczne i przynosiło konkretne korzyści, komunikowanie się organizacji z otoczeniem powinno być zaplanowane.

Autorki książki z dostępnych teorii i praktyki wybrały to, co ich zdaniem najbardziej przydaje się w stowarzyszeniach i fundacjach, co pozwala im skutecznie się promować. Wykorzystały doświadczenia z koordynowania różnych ogólnopolskich działań promocyjnych, współpracy z organizacjami z całego kraju oraz prowadzenia szkoleń związanych z tym tematem.

Informacje dodatkowe o Mocni w promocji. Podręcznik dla organizacji pozarządowych:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2012 (data przybliżona)
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788362310333
Liczba stron: 168

więcej

Kup książkę Mocni w promocji. Podręcznik dla organizacji pozarządowych

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Mocni w promocji. Podręcznik dla organizacji pozarządowych - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Pies
Anna Wasiak
Pies
Cienie. Po prostu magia
Katarzyna Rygiel
Cienie. Po prostu magia
Suplementy siostry Flory
Stanisław Syc
Suplementy siostry Flory
Lato drugich szans
Dagmara Zielant-Woś
Lato drugich szans
Odpowiedź Hiobowi
Carl Gustav Jung
Odpowiedź Hiobowi
Upiór w szkole
Krzysztof Kochański
Upiór w szkole
Piwniczne chłopaki
Jakub Ćwiek
Piwniczne chłopaki
Dolina Marzeń. Przeszłość
Katarzyna Grochowska
Dolina Marzeń. Przeszłość
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy