Mocni w promocji. Podręcznik dla organizacji pozarządowych

Ocena: 0 (0 głosów)
Promowanie działań organizacji to nic innego jak komunikowanie otoczeniu tego, co organizacja robi. Aby było ono skuteczne i przynosiło konkretne korzyści, komunikowanie się organizacji z otoczeniem powinno być zaplanowane.

Autorki książki z dostępnych teorii i praktyki wybrały to, co ich zdaniem najbardziej przydaje się w stowarzyszeniach i fundacjach, co pozwala im skutecznie się promować. Wykorzystały doświadczenia z koordynowania różnych ogólnopolskich działań promocyjnych, współpracy z organizacjami z całego kraju oraz prowadzenia szkoleń związanych z tym tematem.

Informacje dodatkowe o Mocni w promocji. Podręcznik dla organizacji pozarządowych:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2012 (data przybliżona)
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788362310333
Liczba stron: 168

więcej

Kup książkę Mocni w promocji. Podręcznik dla organizacji pozarządowych

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Mocni w promocji. Podręcznik dla organizacji pozarządowych - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Arcana
Anna Szumacher
Arcana
Zgoda na szczęście
Anna Ficner-Ogonowska
Zgoda na szczęście
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy