Marketing partyzancki. Proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy

Ocena: 0 (0 głosów)

Nowatorskie metody docierania do klientów Jaya Conrada Levinsona wykorzystujące nowe technologie zrewolucjonizowały strategie marketingowe małych firm na całym świecie.

W książce czytelnik znajdzie nie tylko sprawdzony oręż i wypróbowane taktyki marketingowego partyzanta, lecz także bardzo nowoczesne i jednocześnie niedrogie narzędzia służące powiększaniu udziału w rynku, m.in.:

- 16 największych sekretów marketingu partyzanckiego,

- przepis na kreatywny i niedrogi plan marketingowy,

- strategie prowadzenia działań marketingowych za pomocą internetu, w tym pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach,

- sposoby zastosowania nowych technologii medialnych, np. RSS, blog, podcasting czy marketing automatyczny,

- wskazówki, jak zarządzać pracownikami w czasach telepracy i freelancingu.

Marketing partyzancki to marketingowa biblia dla drobnych przedsiębiorców. Każdy właściciel małej firmy powinien mieć tę książkę w swojej podręcznej bibliotece!

Informacje dodatkowe o Marketing partyzancki. Proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy:

Wydawnictwo: Bezdroża
Data wydania: b.d
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788326412523
Liczba stron: 424

Tagi: bóg

więcej

Kup książkę Marketing partyzancki. Proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy