Marketing-Mix

Ocena: 0 (0 głosów)

Marketing mix, zwany także ,,kompozycją marketingową", to zestaw reguł i koncepcji marketingowych, których znajomość umożliwia skuteczne zaspokajanie potrzeb nabywców. Z książki ,,Marketing mix" dowiecie się, jak się robi ,,prawdziwy marketing". Publikacja prezentuje cztery klasyczne instrumenty marketingu: produkt, cenę, promocję i dystrybucję oraz niezbędne dla rynku usług trzy instrumenty uzupełniające: ludzi, procesy i świadectwo materialne.

Informacje dodatkowe o Marketing-Mix:

Wydawnictwo: Bezdroża
Data wydania: b.d
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788361059332
Liczba stron: 122

więcej

Kup książkę Marketing-Mix

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Marketing-Mix - opinie o książce

Reklamy