Marketing bezpośredni. Koncepcje-zarządzanie-instrumenty

Ocena: 0 (0 głosów)
Zagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach: koncepcyjnym - usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego; strategicznym - prezentacja podejścia zarządczego do marketingu bezpośredniego - od analizy, przez realizację, do kontroli i pomiaru efektywności marketingu bezpośredniego; narzędziowo-operacyjnym - opis narzędzi marketingu bezpośredniego, takich jak: medialna reklama zwrotnego odzewu, przesyłki pocztowe, sprzedaż katalogowa, telemarketing i narz

Informacje dodatkowe o Marketing bezpośredni. Koncepcje-zarządzanie-instrumenty:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 9788320818215
Liczba stron: 444

więcej

Kup książkę Marketing bezpośredni. Koncepcje-zarządzanie-instrumenty

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Marketing bezpośredni. Koncepcje-zarządzanie-instrumenty - opinie o książce

Inne książki autora
Prezentacje i wystąpienia w biznesie. Istota, uwarunkowania, badania
Mariusz Trojanowski0
Okładka ksiązki - Prezentacje i wystąpienia w biznesie. Istota, uwarunkowania, badania

Wystąpienia publiczne to jeden z najważniejszych elementów skutecznego działania w biznesie. W wielu sytuacjach wiele zależy od udanej prezentacji -...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Pies
Anna Wasiak
Pies
Cienie. Po prostu magia
Katarzyna Rygiel
Cienie. Po prostu magia
Lato drugich szans
Dagmara Zielant-Woś
Lato drugich szans
Suplementy siostry Flory
Stanisław Syc
Suplementy siostry Flory
Upiór w szkole
Krzysztof Kochański
Upiór w szkole
Piwniczne chłopaki
Jakub Ćwiek
Piwniczne chłopaki
Dolina Marzeń. Przeszłość
Katarzyna Grochowska
Dolina Marzeń. Przeszłość
Szczerbata śmierć
Arkady Saulski
Szczerbata śmierć
Bez litości
Michał Larek
Bez litości
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy