Marketing bezpośredni. Koncepcje-zarządzanie-instrumenty

Ocena: 0 (0 głosów)
Zagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach: koncepcyjnym - usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego; strategicznym - prezentacja podejścia zarządczego do marketingu bezpośredniego - od analizy, przez realizację, do kontroli i pomiaru efektywności marketingu bezpośredniego; narzędziowo-operacyjnym - opis narzędzi marketingu bezpośredniego, takich jak: medialna reklama zwrotnego odzewu, przesyłki pocztowe, sprzedaż katalogowa, telemarketing i narz

Informacje dodatkowe o Marketing bezpośredni. Koncepcje-zarządzanie-instrumenty:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 9788320818215
Liczba stron: 444

więcej

Kup książkę Marketing bezpośredni. Koncepcje-zarządzanie-instrumenty

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Marketing bezpośredni. Koncepcje-zarządzanie-instrumenty - opinie o książce

Inne książki autora
Prezentacje i wystąpienia w biznesie. Istota, uwarunkowania, badania
Mariusz Trojanowski0
Okładka ksiązki - Prezentacje i wystąpienia w biznesie. Istota, uwarunkowania, badania

Wystąpienia publiczne to jeden z najważniejszych elementów skutecznego działania w biznesie. W wielu sytuacjach wiele zależy od udanej prezentacji -...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy