Marketing bezpośredni. Koncepcje-zarządzanie-instrumenty

Ocena: 0 (0 głosów)
Zagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach: koncepcyjnym - usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego; strategicznym - prezentacja podejścia zarządczego do marketingu bezpośredniego - od analizy, przez realizację, do kontroli i pomiaru efektywności marketingu bezpośredniego; narzędziowo-operacyjnym - opis narzędzi marketingu bezpośredniego, takich jak: medialna reklama zwrotnego odzewu, przesyłki pocztowe, sprzedaż katalogowa, telemarketing i narz

Informacje dodatkowe o Marketing bezpośredni. Koncepcje-zarządzanie-instrumenty:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 9788320818215
Liczba stron: 444

więcej

Kup książkę Marketing bezpośredni. Koncepcje-zarządzanie-instrumenty

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Marketing bezpośredni. Koncepcje-zarządzanie-instrumenty - opinie o książce

Inne książki autora
Prezentacje i wystąpienia w biznesie. Istota, uwarunkowania, badania
Mariusz Trojanowski0
Okładka ksiązki - Prezentacje i wystąpienia w biznesie. Istota, uwarunkowania, badania

Wystąpienia publiczne to jeden z najważniejszych elementów skutecznego działania w biznesie. W wielu sytuacjach wiele zależy od udanej prezentacji -...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Wyspa luzu
Jolanta Kosowska ;
 Wyspa luzu
Tajemniczy pociąg
Can Xue ;
Tajemniczy pociąg
Toskański ślub
Marta Jednachowska ;
 Toskański ślub
Dotyk marcepanowych marzeń
Katarzyna Majewska-Ziemba
Dotyk marcepanowych marzeń
Koniec mapy
S.J. Lorenc
Koniec mapy
Zaplątani w konwenanse
Urszula Gajdowska ;
Zaplątani w konwenanse
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy