Making & Marketing

Ocena: 0 (0 głosów)
This volume is about Netherlandish workshop practice from the late fifteenth century to the 1560s. Some articles present the results of new technical studies that are comprehensive in nature, revealing the inter-relationship between prints and painting practices, modes of collaboration, shifts in procedure, the development and use of shop models, and the impact of international commerce. Others present new documentary evidence and new methods of historical statistics revealing trends in workshop size, career trajectories, and immigration. The essays have been collected around the theme of a session on workshop practice organized by Molly Faries for the 2002 Historians of Netherlandish Art International Conference held in Antwerp.

Informacje dodatkowe o Making & Marketing:

Wydawnictwo: brak danych
Data wydania: b.d
Kategoria: Albumy
ISBN: 978-2-503-51605-9
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Making & Marketing

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Making & Marketing - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Szepty jeziora
Grażyna Mączkowska
Szepty jeziora
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy