Książeczka o dobrym czasie

Ocena: 0 (0 głosów)

Jak sensownie zagospodarować czas tutaj na ziemi? Jak nauczyć się patrzeć na swoje życie i swój czas Bożymi oczyma? Jak żyć chwilą obecną, a równocześnie być niesionym wiecznością?

Czas jest dobry, pisze Wilfrid Stinissen. Jest darem Boga. Jeżeli Bóg pozwala nam żyć, to dlatego, że w każdej chwili chce nam dać możliwość ?zwrotu? ? odwrócenia się od wątpliwości i rozmyślań, zranionej pamięci i samotnego zajmowania się sobą. Bóg próbuje przywołać nas na świeże powietrze zaufania, gdzie już nie zasklepiamy się w smutkach i ciemnościach, ale kapitulujemy wobec samych siebie i pełni ufności wpadamy w otwarte ramiona istnienia.

Teksty zebrane w tej maleńkiej książeczce są próbą wskazania świetlistej ścieżki, jaką Bóg codziennie otwiera przed nami, a która może pomóc nam postrzegać czas nowymi oczyma.

 

Wilfrid Stinissen OCD, urodzony w 1927 roku w Belgii, od roku 1967 mieszka w Szwecji. Przeor międzynarodowej wspólnoty karmelitów bosych, pisarz. Prowadzi kursy medytacji chrześcijańskiej. Autor wielu książek o modlitwie i życiu duchowym.

Informacje dodatkowe o Książeczka o dobrym czasie:

Wydawnictwo: W drodze
Data wydania: 2009-02-02
Kategoria: Duchowość, religia
ISBN: 978-83-7033-677-6
Liczba stron: 200

więcej

Kup książkę Książeczka o dobrym czasie

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Książeczka o dobrym czasie - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Szepty jeziora
Grażyna Mączkowska
Szepty jeziora
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy