Jak upolować miłość

Ocena: 0 (0 głosów)

Nie chcesz już być singielką? Marzysz o szczęśliwym związku?

To książka dzięki której dowiesz się, jakiego partnera poszukujesz i jak możesz go zdobyć.

Każda kobieta pragnie żyć w szczęśliwym związku. Czasem, żeby to osiągnąć, potrzebny jest perfekcyjny plan. Znajdziesz go w książce Jak upolować miłość.

Najpierw  należy poddać analizie swoje nastawienie, potrzeby i doświadczenia. Następnie przyjrzeć się sobie i przeanalizować swoje atuty. Istnieją oczywiście kobiety, które naturalnie roztaczają aurę kobiecości, ale każda z nas może odkryć i zrozumieć, co działa na mężczyzn. Pozostaje tylko doprecyzować kogo poszukujemy i... ruszyć na polowanie.

Iwona Firmanty - psycholog, socjolog, trener umiejętności osobistych i  coach kadry menedżerskiej.  Założycielka Firmy Szkoleniowej Human Skills oraz projektu Sensualna Kobieta Biznesu, który wspiera osobisty i zawodowy rozwój kobiet. Ekspert z zakresu umiejętności interpersonalnych, efektywności osobistej, komunikacji, wystąpień publicznych i budowania relacji. Ceniona nie tylko za merytoryczność, ale też osobowość i poczucie humoru.

Informacje dodatkowe o Jak upolować miłość:

Wydawnictwo: Zwierciadło
Data wydania: 2017-06-14
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788365456748
Liczba stron: 240

więcej

Kup książkę Jak upolować miłość

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Jak upolować miłość - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Lato drugich szans
Dagmara Zielant-Woś
Lato drugich szans
Cienie. Po prostu magia
Katarzyna Rygiel
Cienie. Po prostu magia
Suplementy siostry Flory
Stanisław Syc
Suplementy siostry Flory
Upiór w szkole
Krzysztof Kochański
Upiór w szkole
Piwniczne chłopaki
Jakub Ćwiek
Piwniczne chłopaki
Dolina Marzeń. Przeszłość
Katarzyna Grochowska
Dolina Marzeń. Przeszłość
Szczerbata śmierć
Arkady Saulski
Szczerbata śmierć
Bez litości
Michał Larek
Bez litości
Z okruchów nadziei
Anna Siedlecka
Z okruchów nadziei
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy