123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów społecznościowych!
Posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci
Blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i obserwatorów
Czaty i hangouty, czyli jak poprowadzić spotkanie „na żywo”
Media społecznościowe są częścią naszego życia. Dla wielu stały się pierwszym, najbardziej naturalnym źródłem informacji o innych — zarówno w relacjach prywatnych, jak i zawodowych. Potencjalny pracodawca sprawdza za ich pośrednictwem kandydatów do pracy, single poszukują drugiej połówki, a znajomi i nieznajomi przesyłają sobie ważne informacje. Jednak prostota tego wirtualnego świata często bywa złudna. Przenosimy do niego swoje codzienne nawyki, lecz one nie zawsze działają tam na naszą korzyść. Dlatego jeśli chcemy, by inni traktowali nas poważnie i oceniali pozytywnie, musimy podjąć pewien wysiłek.
Zadanie kreowania własnego wizerunku w mediach społecznościowych z tą książką stanie się znacznie łatwiejsze.
Guy Kawasaki i
Peg Fitzpatrick pokazują w niej różne aspekty funkcjonowania w internecie, podpowiadają, co należy zrobić i czego nie robić pod żadnym pozorem, a także tłumaczą, dlaczego pewne działania przynoszą pozytywne bądź negatywne skutki. Przeprowadzają także czytelnika przez kolejne etapy stawiania fundamentów tożsamości, gromadzenia materiałów cyfrowych, promocji, optymalizacji profilu, przyciągania odbiorców oraz efektywnej integracji mediów społecznościowych z blogami.
Ten fantastyczny poradnik przeznaczony jest zarówno dla początkujących, których przeraża ogrom możliwości związanych z mediami społecznościowymi, jak i dla profesjonalistów zainteresowanych rozwinięciem swoich umiejętności.
Jak zoptymalizować swój profil
Jak nakarmić Postowego Potwora
Jak udoskonalić posty
Jak odpowiadać na komentarze
Jak zintegrować media społecznościowe z blogami
Jak zgromadzić więcej czytelników
Jak korzystać z mediów społecznościowych na żywo
Jak prowadzić hangouty Google+ na żywo
Jak poprowadzić czat na Twitterze
Jak nie wyjść na dyletanta
Jak optymalizować z myślą o konkretnych platformach
Jak złożyć wszystko w całość
Wykorzystaj media społecznościowe do promowania własnej marki!
Guy Kawasaki — naczelny propagator Canva (internetowego serwisu designerskiego) i doradca Haas School of Business przy Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley. Wcześniej pracował jako główny orędownik Apple’a i doradca specjalny dyrektora generalnego oddziału Motoroli w Google’u.
Peg Fitzpatrick — strateg social media i dyrektor działu ds. mediów cyfrowych w Kreussler Inc. Przeprowadziła udane kampanie społecznościowa dla Motoroli, Google’a, Audi, Canva i Virgin. Kiedy trafi po śmierci do nieba, święty Piotr powita ją słowami: „Obserwuję twój profil na Pintereście”.
Informacje dodatkowe o Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych:
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2015-11-05
Kategoria: Poradniki
ISBN:
9788328313590
Liczba stron: 184
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Przeczytane:2020-04-17, Ocena: 3, Przeczytałam, Przeczytaj tyle, ile masz wzrostu - edycja 2020, Insta challenge. Wyzwanie dla bookstagramerów 2020, 12 książek 2020, 26 książek 2020, 52 książki 2020,
Książka idealna dla tych, którzy chcą dowiedzieć się więcej na temat dzialania mediów społecznościowych. Więcej o @twitter @google i np. @pinterest✔
Jak działać, aby było dobrze? Jakie zasady obowiązują na różnych platformach? Na co użytkownicy zwracają uwagę? To i wiele innych wskazówek znajdziesz właśnie w tej książce. Ja szukałam odpowiedzi na trochę inne pytania, więc nie jestem nią zachwycona, jednak żadna forma wiedzy nie idzie na stracenie 😊 poza tym uwielbiam książki @wydawnictwo_onepress 💞