Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych

Ocena: 4 (2 głosów)

123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów społecznościowych!

Posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci Blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i obserwatorów Czaty i hangouty, czyli jak poprowadzić spotkanie „na żywo” Media społecznościowe są częścią naszego życia. Dla wielu stały się pierwszym, najbardziej naturalnym źródłem informacji o innych — zarówno w relacjach prywatnych, jak i zawodowych. Potencjalny pracodawca sprawdza za ich pośrednictwem kandydatów do pracy, single poszukują drugiej połówki, a znajomi i nieznajomi przesyłają sobie ważne informacje. Jednak prostota tego wirtualnego świata często bywa złudna. Przenosimy do niego swoje codzienne nawyki, lecz one nie zawsze działają tam na naszą korzyść. Dlatego jeśli chcemy, by inni traktowali nas poważnie i oceniali pozytywnie, musimy podjąć pewien wysiłek.

Zadanie kreowania własnego wizerunku w mediach społecznościowych z tą książką stanie się znacznie łatwiejsze. Guy Kawasaki i Peg Fitzpatrick pokazują w niej różne aspekty funkcjonowania w internecie, podpowiadają, co należy zrobić i czego nie robić pod żadnym pozorem, a także tłumaczą, dlaczego pewne działania przynoszą pozytywne bądź negatywne skutki. Przeprowadzają także czytelnika przez kolejne etapy stawiania fundamentów tożsamości, gromadzenia materiałów cyfrowych, promocji, optymalizacji profilu, przyciągania odbiorców oraz efektywnej integracji mediów społecznościowych z blogami.

Ten fantastyczny poradnik przeznaczony jest zarówno dla początkujących, których przeraża ogrom możliwości związanych z mediami społecznościowymi, jak i dla profesjonalistów zainteresowanych rozwinięciem swoich umiejętności. Jak zoptymalizować swój profil Jak nakarmić Postowego Potwora Jak udoskonalić posty Jak odpowiadać na komentarze Jak zintegrować media społecznościowe z blogami Jak zgromadzić więcej czytelników Jak korzystać z mediów społecznościowych na żywo Jak prowadzić hangouty Google+ na żywo Jak poprowadzić czat na Twitterze Jak nie wyjść na dyletanta Jak optymalizować z myślą o konkretnych platformach Jak złożyć wszystko w całość

Wykorzystaj media społecznościowe do promowania własnej marki!


Guy Kawasaki — naczelny propagator Canva (internetowego serwisu designerskiego) i doradca Haas School of Business przy Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley. Wcześniej pracował jako główny orędownik Apple’a i doradca specjalny dyrektora generalnego oddziału Motoroli w Google’u.

Peg Fitzpatrick — strateg social media i dyrektor działu ds. mediów cyfrowych w Kreussler Inc. Przeprowadziła udane kampanie społecznościowa dla Motoroli, Google’a, Audi, Canva i Virgin. Kiedy trafi po śmierci do nieba, święty Piotr powita ją słowami: „Obserwuję twój profil na Pintereście”.

Informacje dodatkowe o Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2015-11-05
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788328313590
Liczba stron: 184

więcej

Kup książkę Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych - opinie o książce

Książka idealna dla tych, którzy chcą dowiedzieć się więcej na temat dzialania mediów społecznościowych. Więcej o @twitter @google i np. @pinterest✔
Jak działać, aby było dobrze? Jakie zasady obowiązują na różnych platformach? Na co użytkownicy zwracają uwagę? To i wiele innych wskazówek znajdziesz właśnie w tej książce. Ja szukałam odpowiedzi na trochę inne pytania, więc nie jestem nią zachwycona, jednak żadna forma wiedzy nie idzie na stracenie 😊 poza tym uwielbiam książki @wydawnictwo_onepress 💞

Link do opinii
Avatar użytkownika -

Przeczytane:2018-05-23, Mam,

Poradnik, który obejmuje 123 wskazówki odnośnie mediów społecznościowych. Czy warto go przeczytać? 

Książkę podzielono na rozdziały, a w każdym z nich znajdziemy ponumerowane wskazówki. Dzięki temu możemy łatwo odnaleźć tą, która wydała się nam ważna. Książka jest bardzo dobrze przemyślana i składa się z wielu sugestii, często na poziomie podstawowym (jakie zdjęcie wybrać na profil czy jak korzystać z Instagrama), są notatnikiem rad opartych na doświadczeniu. Zobaczymy tutaj mnóstwo zrzutów z kont autorów czy efektów ich działalności. Dzielą się wskazówkami, które sami stosują lub sprawdzili w praktyce. Teorię ograniczyli do minimum.

Część wskazówek pochodzi od ich znajomych, więc nie są oni tak do końca sami autorami. Każda taka porada zaopatrzona jest w imię i nazwisko sugerującego. Widać, że czerpią z wiedzy i doświadczenia innych specjalistów i dzielą się tymi wynikami. 

Warto przeczytać tę książkę jeżeli brakuje nam podstaw i etyki pracy w social media. Jak przytacza nam Guy nie wszyscy będą nas lubić i nie warto kupować fanów, trzeba zachowywać się fair. Jeżeli ktoś szuka sztuczek do zwiększenia zasięgów to się rozczaruje. Znajdziemy tu rady, które pomogą prowadzić social media. 

Link do opinii
Avatar użytkownika - flamenco88
flamenco88
Przeczytane:2016-02-19, Ocena: 5, Przeczytałam, 52 książki 2016, Przeczytane,
Cenne wskazówki, niestety niektóre są nieco przestażałe
Link do opinii
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy