Gra o czas

Ocena: 0 (0 głosów)

Najnowsza książka Iwony Majewskiej-Opiełki - doskonałej psycholog i coacha.

Czas to jeden z najistotniejszych wymiarów naszego życia. Zwykle narzekamy na jego brak ... W książce tej wraz z autorką przechodzimy kolejne etapy wtajemniczenia w naszej nieustannej grze o czas: zaczynając od zrozumienia, na czym tak naprawdę polega zarządzanie sobą w czasie i dlaczego jest najwłaściwszym podejściem, aż po planowanie dnia i całego życia. Krok po kroku, posługując się przykładami oraz stawiając przed czytelnikiem kolejne zadania, autorka pomaga nie tylko lepiej radzić sobie z różnymi obowiązkami, pracą, rodzicielstwem i poszczególnymi rolami społecznymi, ale też bardziej harmonijnie żyć. Efekt uboczny tej książki to szczęście.

Informacje dodatkowe o Gra o czas:

Wydawnictwo: Rebis
Data wydania: 2016-09-13
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788378188926
Liczba stron: 336

więcej

Kup książkę Gra o czas

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Gra o czas - opinie o książce

Inne książki autora
Korepetycje z sukcesu
Iwona Majewska-Opiełka0
Okładka ksiązki - Korepetycje z sukcesu

Co charakteryzuje człowieka sukcesu? Zgromadzony majątek? Bezwzględne dążenie do celu? Dlaczego tyle się o sukcesie mówi i pisze? Dlaczego, kiedy brakuje...

Szczęście dla każdego. Rozmyślania z psychologią w tle
Iwona Majewska-Opiełka0
Okładka ksiązki - Szczęście dla każdego. Rozmyślania z psychologią w tle

Ta książka jest o szczęściu, o życiu w poczuciu dobrze spędzanego czasu, z przekonaniem, że dostajemy od życia to, czego pragniemy. A jeśli nie czujemy...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy