Funkcjonowanie psychospołeczne uczniów dyslektycznych

Ocena: 0 (0 głosów)
Specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu, zwane dyslekcją, objawiają się nie tylko niepowodzeniami szkolnymi, które u dzieci dyslektycznych są konsekwencją niezdolności do przyswojenia umiejętności poprawnego czytania i pisania - pomimo normalnego poziomu inteligencji i odpowiednich warunków do nauki, lecz także niemożnością efektywnego nauczenia się jakiegoś [?]

Informacje dodatkowe o Funkcjonowanie psychospołeczne uczniów dyslektycznych:

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Data wydania: b.d
Kategoria: Pedagogika
ISBN: 8322720033
Liczba stron: 190

więcej

Kup książkę Funkcjonowanie psychospołeczne uczniów dyslektycznych

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Funkcjonowanie psychospołeczne uczniów dyslektycznych - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Kobiety naukowców
Aleksandra Glapa-Nowak
Kobiety naukowców
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy