Funkcjonowanie psychospołeczne uczniów dyslektycznych

Ocena: 0 (0 głosów)
Specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu, zwane dyslekcją, objawiają się nie tylko niepowodzeniami szkolnymi, które u dzieci dyslektycznych są konsekwencją niezdolności do przyswojenia umiejętności poprawnego czytania i pisania - pomimo normalnego poziomu inteligencji i odpowiednich warunków do nauki, lecz także niemożnością efektywnego nauczenia się jakiegoś [?]

Informacje dodatkowe o Funkcjonowanie psychospołeczne uczniów dyslektycznych:

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Data wydania: b.d
Kategoria: Pedagogika
ISBN: 8322720033
Liczba stron: 190

więcej

Kup książkę Funkcjonowanie psychospołeczne uczniów dyslektycznych

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Funkcjonowanie psychospołeczne uczniów dyslektycznych - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy