Flash MX 2004. Ćwiczenia praktyczne

Ocena: 0 (0 głosów)

Kariera programu Macromedia Flash jest fenomenem, nawet w tak szybko rozwijającej się branży, jaką jest branża oprogramowania. Flash od prostego narzędzia do animacji stał się wydajnym środowiskiem projektowym, umożliwiającym tworzenie skomplikowanych aplikacji, gier, serwisów WWW i prezentacji multimedialnych. Popularność Flasha nadal rośnie, czego najlepszym potwierdzeniem jest pojawianie się jego kolejnych, coraz bardziej rozbudowanych wersji.

Tworzenie aplikacji we Flashu wymaga nie tylko zdolności plastycznych, ale również wiedzy o programowaniu w języku ActionScript, o XML-u i bazach danych oraz języku HTML. Książka Flash MX 2004. Ćwiczenia praktyczne jest wprowadzeniem w świat Flasha i związanych z nim zagadnień. W krótkich, ilustrowanych ćwiczeniach przedstawia: Interfejs użytkownika programu i zasady zarządzania projektami we Flashu Sposoby korzystania z narzędzi rysunkowych i edycyjnych Tworzenie obiektów tekstowych Zastosowanie symboli Sposoby importowania obiektów stworzonych w innych aplikacjach Podstawowe zasady tworzenia animacji we Flashu Tworzenie mechanizmów interakcji z użytkownikiem Budowanie serwisów WWW w technologii Flasha i publikowanie gotowych dokumentów

Informacje dodatkowe o Flash MX 2004. Ćwiczenia praktyczne:

Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2004-03-30
Kategoria: Poradniki
ISBN: 8373614494
Liczba stron: 144

więcej

Kup książkę Flash MX 2004. Ćwiczenia praktyczne

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Flash MX 2004. Ćwiczenia praktyczne - opinie o książce

Inne książki autora
Flash 4 w praktyce
Daniel Bargieł0
Okładka ksiązki - Flash 4 w praktyce

Flash to potężne narzędzie, które oprócz biernego odtwarzania animacji potrafi także interaktywnie współpracować z użytkownikiem. Jeśli chcesz poznać...

Flash ActionScript. Ćwiczenia praktyczne
Daniel Bargieł0
Okładka ksiązki - Flash ActionScript. Ćwiczenia praktyczne

ActionScript to wewnętrzny język programowania Flash'a, dzięki któremu jesteśmy w stanie kontrolować zachowanie animacji oraz zawartych w niej obiektów...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Arcana
Anna Szumacher
Arcana
Zgoda na szczęście
Anna Ficner-Ogonowska
Zgoda na szczęście
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy