W książce tej w przystępny sposób przedstawiono zasady rysowania, animowania i pisania skryptów we Flashu. Poznasz wszystkie akcje Flasha 4. Za pomocą pól tekstowych skonstruujesz niewielką bazę danych, a na koniec dowiesz się, jak za pomocą Flasha zbudować własną stronę sieciową. Dzięki Flashowi na Twojej stronie mogą znaleźć się obrazy i animacje o idealnej ostrości i perfekcyjnym wygładzeniu konturów w każdym powiększeniu, przy zachowaniu niebywałej (w porównaniu z tradycyjnymi, bitmapowymi formatami) szybkości przesyłania danych. Każda część obrazka, ruchoma lub nie, może być przyciskiem. Każdemu przyciskowi lub ujęciu filmu może zostać przypisany dźwięk albo określona akcja, np. połączenie z inną stroną WWW.
Czytając tę książkę, nauczysz się: posługiwać narzędziami do rysowania i edycji, korzystać z grupowania oraz z warstw, używać symboli graficznych i filmowych, ołączać do filmu dźwięk, tworzyć przyciski reagujące na ruch myszki, posługiwać się interaktywnymi polami tekstowymi, korzystać z akcji.
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2000-12-20
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 272
Odkryj kolejne zastosowania Flasha MX Po opanowaniu narzędzi graficznych oferowanych przez Flasha MX 2004 czas na następny krok -- poznanie potęgi języka...
Smarty to obiektowa biblioteka dla języka PHP służąca do tworzenia witryn internetowych z wykorzystaniem szablonów. Dzięki wbudowanemu systemowi buforowania...
Chcę przeczytać,