Ewangelia bez taryfy ulgowej czyli jak wierzyć w XXI wieku

Ocena: 0 (0 głosów)

Pierwszy człon tytułu to słowa Jana Pawła II, wypowiedziane do młodych z okazji XVI Światowego Dnia Młodzieży. Papież, znając bardzo dobrze duszę młodego człowieka, wskazał tymi słowami na jedyne źródło prawdy, dobra i piękna – na Ewangelię, za którą trzeba opowiedzieć się do końca, bez taryfy ulgowej. I tę prawdę rozwija w swojej książce ks. Artur Ważny, w ciekawy sposób, przystępnym językiem wskazuje młodym ludziom na Dobrą Nowinę, czyli na samego Jezusa Chrystusa, jako na najlepszy wzór do naśladowania w XXI wieku.

 

 

Informacje dodatkowe o Ewangelia bez taryfy ulgowej czyli jak wierzyć w XXI wieku:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2010 (data przybliżona)
Kategoria: Duchowość, religia
ISBN: 9788373328211
Liczba stron: 158
Język oryginału: polski

więcej

Kup książkę Ewangelia bez taryfy ulgowej czyli jak wierzyć w XXI wieku

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Inne książki autora
Bóg odrzuconych. Rozmowy o Kościele, wykluczeniu i pokonywaniu barier
Artur Ważny0
Okładka ksiązki - Bóg odrzuconych. Rozmowy o Kościele, wykluczeniu i pokonywaniu barier

Czy w Kościele jest miejsce dla każdego? Dziś coraz częściej słyszy się o osobach, które czują się wykluczone z Kościoła. Pytanie o miejsce w nim zadają...

Jesteś źrenicą Boga
Artur Ważny0
Okładka ksiązki - Jesteś źrenicą Boga

Książka jest zbiorem konferencji kerygmatycznych, jakie biskup Artur Ważny wygłosił podczas festiwalu „Strefa Chwały” w Starym Sączu w lipcu...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy