Firma to teatr wielu aktorów.Pozwól im wszystkim wyjść na scenę, a pokażą, na co ich stać * Jak budować z pracownikami dojrzałe, oparte na zaufaniu relacje? * Jak prowadzić szkolenia i warsztaty z empowermentu? * Studium przypadku: wdrażanie empowermentu w firmie Yardley Idea empowermentu jest prosta. Znajdź w firmie aktywistów -- ludzi dostrzegających problemy nie tylko swoje, ale także innych pracowników i całych działów. Zmotywuj ich, by zaproponowali rozwiązania, a potem sami wprowadzali je w życie. I poczekaj na rezultaty. Empowerment to odwrót od hierarchiczności i odgórnych nakazów, które wiążą ludziom ręce i zniechęcają do samodzielnego myślenia. Zaufaj pracownikom, ponieważ oni najlepiej znają swoje zadania i wiedzą, co trzeba zmienić, by lepiej wykonywać pracę.Jeśli rozumiesz ideę empowermentu i chcesz wdrożyć ją w firmie, lecz nie masz pełnego poparcia współpracowników, wprowadź w życie niektóre pomysły zasugerowane w tej książce. Jeśli ten pilotażowy program zakończy się pozytywnie, zyskasz zwolenników i dostaniesz zielone światło. Ale zanim to zrobisz, dowiedz się więcej o wdrażaniu empowermentu: * jak informować przełożonych i pracowników o korzyściach wynikających z empowermentu, * na jakich rynkach i w jakich firmach empowerment sprawdza się najlepiej, * jak pokonywać opory przy wdrażaniu empowermentu, * jak pomagać pracownikom w przejmowaniu odpowiedzialności za ich pracę, * jak prowadzić twórcze dyskusje, w które angażują się wszyscy uczestnicy. Chcesz nauczyć kogoś, jak prowadzić samochód?Posadź go za kierownicą i dopilnuj, by jechał w dobrym kierunku
Informacje dodatkowe o Empowerment. Jak zwiększać zaangażowanie pracowników:
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
83-246-0486-3
Liczba stron: 128
Sprawdzam ceny dla ciebie ...