Droga do szczęścia. Jak nauka o szczęściu pomoże ci osiągnąć sukces

Ocena: 0 (0 głosów)

W swojej książce, która dla wielu okazała się przełomem, Emma Seppälä wyjaśnia, że przyczyną wypalenia jest często wiara w nieaktualne teorie na temat odnoszenia sukcesu. Nauczono nas, że pójście naprzód wymaga działania z maksymalnym skupieniem i żelaznej dyscypliny, a sukces zależy od naszego zapału i talentów i nie może się obyć bez stresu.

,,Droga do szczęścia" rozprawia się z tymi bezskutecznymi teoriami. Sięgając po najnowsze badania naukowe dotyczące szczęścia, odporności psychicznej, siły woli, współczucia, pozytywnego stresu, kreatywności i uważności, Seppälä pokazuje, że bycie szczęśliwym to najlepsza rzecz, jaką możemy zrobić, by rozwijać się zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Przedstawia też praktyczne strategie pomagające przełożyć wyniki badań na codzienne życie.

Spełnione, pełne sukcesów i wolne od niepokoju życie jest w zasięgu ręki, a ,,Droga do szczęścia" może być do niego drogowskazem.

Informacje dodatkowe o Droga do szczęścia. Jak nauka o szczęściu pomoże ci osiągnąć sukces:

Wydawnictwo: Czarna Owca
Data wydania: 2017-09-27
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788380156128
Liczba stron: 264
Tytuł oryginału: The happiness track

więcej

Kup książkę Droga do szczęścia. Jak nauka o szczęściu pomoże ci osiągnąć sukces

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Droga do szczęścia. Jak nauka o szczęściu pomoże ci osiągnąć sukces - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Pies
Anna Wasiak
Pies
Cienie. Po prostu magia
Katarzyna Rygiel
Cienie. Po prostu magia
Suplementy siostry Flory
Stanisław Syc
Suplementy siostry Flory
Odpowiedź Hiobowi
Carl Gustav Jung
Odpowiedź Hiobowi
Lato drugich szans
Dagmara Zielant-Woś
Lato drugich szans
Upiór w szkole
Krzysztof Kochański
Upiór w szkole
Piwniczne chłopaki
Jakub Ćwiek
Piwniczne chłopaki
Dolina Marzeń. Przeszłość
Katarzyna Grochowska
Dolina Marzeń. Przeszłość
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy