Czym jest marketing?

Ocena: 0 (0 głosów)
Książka ta umożliwia pogłębianie wiedzy i umiejętności w zakresie marketingu i została skonstruowana tak jak kurs marketingu na pierwszym roku studiów MBA w Harvard Business School. Jej autorami są osoby wykładające na tej uczelni. Podręcznik ten podpowiada, jak rozwijać i wdrażać skuteczne strategie marketingowe, a wśród szczegółowo omawianych zagadnień znalazły się między innymi: zachowania konsumenta segmentacja rynku, wybór rynków docelowych oraz pozycjonowanie opracowywanie nowyc

Informacje dodatkowe o Czym jest marketing?:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 9788375100631
Liczba stron: 240

więcej

Kup książkę Czym jest marketing?

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Czym jest marketing? - opinie o książce

Reklamy