Jak myślisz, ile można zarobić na stronie www? Nowe modele e-biznesu -- programy partnerskie, aukcje internetowe, e-mailing Zdobywanie popularności w sieci bez kosztownej reklamy Rozwijanie e-biznesu w zgodzie z przepisami o prawach autorskich i danych osobowych Najlepszą rekomendacją tej książki jest sukces jej autora. W 2000 roku wydał on pierwszy numer magazynu CzasNaE-Biznes. Do dziś krąg odbiorców tego pisma poszerzył się ponad trzystukrotnie -- ze 150 do blisko 50 000 czytelników. Piotr Majewski doradza tysiącom Polaków, jak tworzyć rentowne serwisy internetowe. Wskazuje im nowe metody zarabiania przez sieć -- współpracę z dużymi serwisami www, e-mailing oraz prowadzenie pasaży i aukcji internetowych. W tej książce Majewski prezentuje solidną wiedzę o e-biznesie poszerzoną o wnioski zebrane przez setki ludzi, którzy skorzystali z jego doświadczenia... i nieźle na tym zarobili. Jeśli jesteś człowiekiem czynu, gotowym połączyć swój pomysł, czas i pracę w jeden udany projekt e-biznesu, ta książka jest dla Ciebie. Dowiesz się z niej, jak: pozycjonować stronę www w wyszukiwarkach, stosować outsourcing (czyli co zlecić na zewnątrz przy zakładaniu e-biznesu), tworzyć nagłówki, hasła i nazwy produktów w sieci, zaplanować treść merytoryczną i oprawę wizualną strony www, redagować skuteczne e-maile reklamowe, kupować i stosować bazy adresowe. Niech Twój e-biznes zarabia na Ciebie!
Informacje dodatkowe o Czas na e-biznes:
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: b.d
Kategoria: Informatyczne
ISBN:
978-83-246-0700-6
Liczba stron: 392
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,