Customer Relationship Management

Ocena: 0 (0 głosów)
The textbook is lively and will hold students' interest with its unusual and interesting vignettes from the gaming, hotel, banking, airline, charge-card, supermarket, retailing, and package goods industries. This book acquaints students with the various approaches and applications but does not dwell on the underlying statistics. A second approach focuses on the strategic side of customer relationship management. The text provides students with an understanding of Customer Relationship Management and its application in the business fields of marketing and sales.

Informacje dodatkowe o Customer Relationship Management:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-0-324-32238-5
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Customer Relationship Management

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Customer Relationship Management - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy