Beyond Logos New Definitions of Corporate Identity

Ocena: 0 (0 głosów)
Corporate identity, the design and marketing buzzphrase of the 80s and 90s, has undergone a revolution in the last five years. Now the talk is of branding. With the growth of globalisation and the increasing realisation among corporations large and small that this is their only way of distinguishing themselves, large sections of the design industry have adapted to offer new services and meet the new branding challenges.Arranged in thematic chapters with an introduction, Beyond Logos identifies and deconstructs the kind of corporate move that turns a footwear store into a 'cathedral' and a cigarette brand into a smoker's retreat. It tracks the rise of the brand and pinpoints the role played by design companies in creating the experience economy - a world in which corporations do not have identities but brands, visions, big ideas. Beyond Logos shows how, as we enter the 21st century, we are being taken beyond logos.

Informacje dodatkowe o Beyond Logos New Definitions of Corporate Identity:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN: 978-2-88046-697-8
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Beyond Logos New Definitions of Corporate Identity

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Beyond Logos New Definitions of Corporate Identity - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy