miasteczko

Autor: weronika17
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

W miasteczku o nazwie Vanivil zaczęło dziać się coś dziwnego.Znikali ludzie a czasem leżeli w rowach cali we krwi.Dochodziło tagże do kradzieży i włamań do sklepów.Całe miasto było zrujnowane.Nazwane zostało miastem demonów.Pod koniec 2008 roku większość mieszkańców wyjechało zostawiło swoje domy i najnormalniej wyjechali w bardziej spokojne miejsce nie związane z kryminałami.Zostali tylko ci najodważniejsi.Wśród nich był detektyw Mirke przyglądający się sprawie policjant Berny i bezdomny Pat Wince.Pat nie bał się śmierci był już stary i swoje przeżył.Rodzina go olała po tym jak nie chciał zapisać im pola uprawnego.Nastała zima,prasa już nie pisała o zabójstwach,gdyż one ustały.Ten kto zabił tak po prostu te wszystkie osoby rozliczy się z Bogiem sam na sam.Zimny musił być ten drań i niezwykle wyrahowany.Pat siedział na dworcu i przyglądał się ludziom pijącym gorące napoje i jedzącym smakołyki z budki.On jeszcze miał w torbie chleb od pana Thorntona.Życie bezdomnego było okropne,chodź Pat sdążył się już przyzwyczaić.Szczerze powiedziawszy od ciągle był sam nawet jeśli kiedyś miał rodzinę.Wszyscy mięli go głęboko w tyłku,lecieli tylko na jego majątek którego już niestety nie miał.Sprzedał wszystko prócz ziemi i przepił.Pił do upadłego,na umór.Znalazł go przechodzień zadzwonił na policję gdyż Pat był wtedy agresywny i rzucał się na ludzi,niszczył wszystko i siał postrach.Wtedy przyjechał policjant Berny i zgarnął go do izby wytrzeźwień.

*2009

Pat trafił do szpitala w pobliskim miasteczku.Miał atak serca.Ale kogo to obchodziło?no kogo?leżał na łużku podłączony do aparatury.Nie oddychał sam.Detektyw Mike prowadził aktualnie sprawę zaginionej 14 latki.Zginęła dnia 5 maja w godzinach wieczornych.Miał już pewne wiadomości od przechodnich którzy widzieli małą.Prawdopodobnie uciekła po tym jak pokłuciła się z matką. Policjant został wyrzucony z pracy po tym jak pobił tego co stoi i chandluje.Wiecie czym.Co prawda złamał mu tylko nos ale i tak go wyrzucili.A ten siedzi w więzieniu i liże kraty.

 

 

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
weronika17
Użytkownik - weronika17

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2010-07-15 16:55:40