Drzewo Wisielców

Autor: Ver0niKa
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Umilkłyśmy, zatapiając się w swoich myślach. Nie wiem dokładnie ile z tego jest prawdą, ale chodzą pogłoski, że już sporo osób, nie wytrzymujących presji, popełnia samobójstwa wieszając się na drzewie. Wydaję mi się to bardzo … trudno dobrać odpowiednie słowa, ale chyba intrygujące.

Nigdy nie zastanawiałam się jak chciałabym umrzeć, ale pomimo wszystkich wydarzeń, z którymi przyszło mi się spotkać, nie wiem czy zdecydowałabym się na tak odważny krok. Spędzając z ludźmi wiele czasu można dojść do dwóch stwierdzeń. Po pierwsze każdy mając na horyzoncie własną śmierć myśli zazwyczaj o tym, co następuje po niej. Chrześcijanie wierzą w niebo i piekło i to chyba jest najpopularniejsza wersja. Chociaż nie jedyna. Mamy jeszcze przecież buddyjską reinkarnacje i mityczny Hades. Są jeszcze tacy, co nie wierzą w nic, sądząc, że po tym jak już zostanie się zakopanym w piasku ogarnie nas ciemność. Osobiście uważam, że pierwsza wersja jest najbardziej prawdopodobna, ale czy najlepsza? Nie wiem. Po drugie nikt nigdy nie rozmawia o tym jak chciałby zginąć, a wszelakich samobójców uważa się za osoby z poważnymi problemami. Każdy sposób na to żeby stracić życie wydaję się zły i niezbyt odpowiedni, biorąc pod uwagę, jakie niezwykle ciekawe jest życie.

III

Najpopularniejsze opowiadania
Inne opowiadania tego autora

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Ver0niKa
Użytkownik - Ver0niKa

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2014-06-23 18:52:56